Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Fundamental tråd

Har ikkje sett denne her før (2 år gammel artikkel). Ole Morten Olesen som forklarer DC med få ord og med potensielt stor oppside. Han konkluderer på slutten med følgende:
There are no competitors of technologies that are close to achieving what LNC does

https://media-exp1.licdn.com/dms/document/C4E2DAQHDle4MRh3a9A/profile-treasury-document-pdf-analyzed/0/1583720626230?e=1645210800&v=beta&t=HJgVimoienDnIrFolFis5sYHlVWLYLo6Ib3Ue0GubRU

8 Likes

DSRT: Desert Control H2 2021 Report and interim Financial Results | Webcast presentation 25 February 10:00 CET

Falltakten i DC ser ikke ut til å avta.
Teknisk virker aksjen svak, men synes å ha teknisk støtte rundt 20.

Kan egentlig bruke Aaleby sin quote her også bare bytte ut softox med desert. Sitter med begge selv og har veldig troa på begge langsiktig. Kan det bli billigere?

” Var et spørsmål om å kjøpe mer og det er vel ganske åpenbart at det meste av typen høyrisk kan bli enda billigere med tanke på farene som lurer i sivet. Null kritikk av Softox, kun makro.”

Teknisk har virkelig mye verdi i dette børsklimaet :+1:

1 Like
1 Like

DSRT: H2 2021 Report and Interim Financial Results | Desert Control AS

DSRT: Desert Control AS: Purchase of shares by board member

11 Likes

DSRT: Exercise of employee share options and share capital increase

1 Like

Relativt måteholdent kjøp til den prisen :wink:

Tenkte også det måtte være en feil, men hva med pdf som ligger ved meldingen?
https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=555905&attachmentId=234022&obsvc.item=1

Det må jo vere feil. om ein deler share capital på antal aksjer så blir svaret 3. Bør det ikkje vere 3 kr som er par value?

edit: kommafeil. Pålydande er 0,003 kr

1 Like

Riktig!

Ja, kommer sikkert en korreksjon av melding i morgen da i så fall…?

Så 375k nye til 0,003 oppfatter du som riktig :thinking:

0,003 du har en 0 for mye

Ser ut som de får dem for 0,003kr. Bare å gratulere. :partying_face::laughing:

OK, eg ser eg rota med tegnsettinga (såg ikkje at det var eit punktum og eit komma. Eg har ikkje skrive noko om aksjeprisen. Eg er enig med deg, og viss ein bruker korrekte tal, så blir 123299,037 ÷ 41099679 =0,003.

Så dei har fått kjøpe aksjer til pålydande verdi. Det er jo gullkanta. Får håpe og tru dei blir sittande med dei.

1 Like

Hadde sagt ja til lock-up ut livet!!!

1 Like

Har de ikke annonsert noen betingelser eller føringer for dette tidligere eller ifm generalforsamling? De har selvsagt regulert dette på en eller annen måte, men ikke sikkert de har lock-up.