Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Mener han sa at sånne forprosjekter som de tre som ble nevnt i går blir meldt på kvartal pres. Mens hvis det er av større verdi blir det meldt i børsmelding.

3 Likes

Kjapt innblikk i hvordan state of the art teknologi blir benyttet gjennom hele livsløpet for å maksimere kvaliteten og minske vannforbruket. Eksakt hvorfor alt ligger til rette for at DC og LNC vil bli tatt imot med åpne armer hos potensielle kunder.

8 Likes

Europa neste?

Some 20% of mainland Spain is already desertified, due to climate change and human responsibility, such as overexploitation of water, particularly groundwater extraction, and 74% is at risk of desertification.

5 Likes
11 Likes

https://www.fiveriverscattle.com/

Lemonica Citrus finner jeg ikke noe info om, men ser de på LinkedIn.

https://newsweb.oslobors.no/message/584078

March is off to a strong start with similar agreements secured with Griffin Ranches in Somerton, Arizona, and Coyote Wash golf course in Wellton, Arizona.

lets go :clap:

17 Likes

Og det fine med DC; jo flere kontrakter dess mer fuzz i lokalsamfunnet som garantert vil bidra til å dra inn ytterligere kontrakter.

13 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

9 Likes

The time from launch of a commercial pilot to larger-scale deployment varies by crop. Citrus and dates have long seasons with one harvest yearly, while vegetables have shorter cycles. Crops like alfalfa can have up to 8 or 10 cuts annually, leading to a faster processes to acquire yield impact data for decisions.

Mer alfaalfa. Herlig :ok_hand::ok_hand:

6 Likes

Jeg som trodde jeg skulle få plukke aksjer billig fremover😄

3 Likes

Ser ut som US avventer noe for å faktisk se at det fungerer selvom det er bevist i UAE, etter en stund så vil dsrt få såpass med proof of concept backing fra US etter disse pre kommersielle prosjektene at mølla vil få drøyt mye vann på kort tid tror jeg.

Ikke lenge igjen til vi ser penge rike avtaler OM dsrt overbeviser sterkt i US!

Ramadan er fra 20 mars til 22 april.
Etter det vil UAE ta av…….
Nå som Mawaid har fått på plass DCG på web side og begynner å markedsføre LNC.
«Hold på hatten», dette blir helt vilt🚀

10 Likes

Nei, @Geirx venter på emisjonen… :wink:

3 Likes

Blir nok ikke mye aksjer på han i emisjonen, grådige Yara tar alt vettu :wink:

4 Likes

Han har nok hatt sine grunner, men vanskelig å forstå at Rasmussen, vår tidligere CFO, har vært så ivrig etter å kvitte seg med aksjer når stemningen i markedet var på en bunn. I perioden hvor man ventet på de første signalene fra den kommersielle oppstarten i USA. Viser hvor viktig det er å også kunne tenke selv og ikke bli helt fanget av ytre signaler.

4 Likes

Skulle gjerne hatt / sett litt mer volum men brudd over 15kr idag er fin-fint. Om vi i tillegg snarlig etablerer oss over 17kr så begynner dette å lukte etablert vending. Tvi tvi!

4 Likes

Kortsiktig overkjøpt, så regner med et pullback slik at de som misset raketten kan hoppe ombord i dag. Ekstremt deilig når det tekniske spiller på lag med det fundamentale :slightly_smiling_face: Jeg sitter rolig.

6 Likes

Volumet første 15 minutter tilsvarer det som har vært en vanlig dagsomsetning siste tiden. Som er lavt ja. Men det viktige er at man har noen som tar imot på 15-16 når de mest kortsiktige casher inn en liten gevinst.

3 Likes

Når nok fundamental info er på plass, så vil det nok komme aktører med dype lommer på kjøpersiden ( kanskje har siste dagers info vært nok for noen ). Problemet til de er egentlig, at det er ikke så lett å kjøpe seg opp uten å presse kursen mye.

3 Likes

Etablert volum og omsetning skapes over tid og ved å være tilstede på begge sider av bordet. Så blir spennende å se om likviditeten i omsetningen går opp her i dagene fremover.