Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Hva vil du han skal gjøre for noe da når han har noe på hjertet han vil dele? Børsmelde det?
Sosiale medier må da være en god kanal eller syntes du han skal holde kjeft?

Blir helt rått dette, vet ikke hvorfor jeg kom til å tenke på The 5 Percent Community, og bønnemøtene der

Nei, det er hentet fra LinkedIn (primært).

Kurs til side…For egen del forsvinner enda mer av deriskingen mtp åpningen av det nye operasjonelle senteret i Yuma. Nok en gang styrkes det fundamentale.

7 Likes

Dette er jo helt sykt….12 blank altså😝

Forhåpentligvis bare Platypus som var lei av å selge i snegletempo.

Har han mye igjen? ligger kjøp teknisk her nå

Vurderte en spekulativ inngang her på 13.4, men den kunne jo ikke handles på aksjesparekonto. Og min ikz er skrapa og låst med kun SoftOx-aksjer. Basert på disse to observasjonene kårer jeg meg selv til en av TIs mest elendige investorer :sweat_smile: Krysser fingrene for alle dere som sitter inne her!

I underkant av 300k for noen dager siden.

Perfekt, vi er bære bunn i trendkanal her og all time low er vel rundt 11,6 så om det fundamentale står? og de har nok penger på bok så det ikke blir emisjon den nermeste tiden? så tror jeg dette er nære bunn, kanskje bunn var i dag.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Teknisk må denne aksjen være helt for jævlig nå?

Bra vi andre slipper å ta investeringsbeslutninger basert på at det rumler litt i magen din :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 Likes
3 Likes

Hvis det fundamentale stadig styrkes, hvorfor er aksjen ned 70 % fra topp?

Det svaret er såre enkelt:

  1. Toppen på ca kr 40 var sterkt fomo-drevet og hadde varighet som en døgnflue
  2. Det fundamentale som @anon6994212 peker på handler ikke om kontrakter som gir penger inn i kassen her og nå, men nødvendigheter som booster selskapets muligheter til å skape verdier over tid.
  3. Kursen befinner seg på et bunnivå grunnet utålmodighet i markedet mtp antall kontrakter og manglende grønne tall. Som ikke er til hinder for at det fundamentale står vesentlig sterkere i USA i dag enn når kursen var på ATH.
1 Like

Fine punkter, men jeg mener ikke det er så enkelt. Jeg tror dere undervurderer markedets evne til å prise aksjer. Hvorfor ser ikke markedet de samme mulighetene som dere gjør? Dere sier at småaksjonærene selger, men hvorfor kjøper ikke de større? Når ikke større aktører tar i mot på stadig fallende kurser så ville jeg vært veldig forsiktig med å uttale meg om at det fundamentale er styrket. Andre kan vite noe dere ikke vet. Håper forøvrig at dere har rett, og lykkes, men man skal være forsiktig med å «sloss» mot markedet.

4 Likes

Helt riktig. DCG er ikke billig idag, selv om enkelte mener at teknologi i seg selv forsvarer prisen. Businessmodellen er ikke på noen som helst måte bevist.

2 Likes

De institusjonelle kommer når salgene begynner å rulle å Desert begynner å tjene penger. En drøy måneds tålamod til publikasjonen fra University Of Arizona foreligger om effekten av LNC så kommer nok amerikaneren også.

Du sier når. Jeg ville sagt hvis, men ser poenget👍

1 Like