Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Ah, det var den han mente - takk :smiley:

Han sa vel at de siste lisensene etter endring i selskapsstruktur kommer etter Ramadan ja. Som muligjør større statlige avtaler.

2 Likes

Mulig det ikke kommer, men jeg er forberedt på emi melding etter alt det flotte de forteller om i dag

Er du sikker på at det er denne han snakker om? han sier recently og at det er et food security program selskap.

1 Like

Ikke sikker nei, kun antakelse siden ingenting annet er meldt fra UAE

De reduserer kost i UAE med 50%, og inntekter kommer inn i US - de sier at det ikke er materielle endringer i selskapets finansielle situasjon ifht. det som tidligere er guidet. De nevnte også at det er mer aktuelt med “andre” finansieringsmetoder enn emisjon på nåværende tidspunkt… :wink:

10 Likes

2 uniter som skal til US er fra UAE. Ubrukte sådan.

Lover ikke godt for en nærstående propp som løsner i UAE akkurat, men det motsatte kan såklart sies at proppen løsner raskere i US. Oppløftende og noe negativt samtidig her altså.

Forklaringen om at de produserte disse to clusterne i UAE for å regne ut kostnaden kjøper jeg såvidt :slight_smile:

Forklar hva du mener her

Og dette er relevant med hensyn til Desert Control basert på…? Snodig innlegg.

De gjør det???

Ikke gidd å svar - ekstrem brannfakkel uten substans som viser kunnskapsnivået om DSRT.

Slike innlegg må dere bare ta positivt, viser kun økende interesse og nysgjerrighet for selskapet, eneste grunnen til at slike innlegg kommer.

7 Likes

Amarenco CEO vært på besøk i Stavanger og diskuterer planen fremover. :ok_hand:

8 Likes

Mye snacks på Q&A! En OKS i storform :+1:

CEO til Amarenco var på besøk i Sandnes for å se på muligheter og videre planlegging.
Edit: Ser Cheerup var raskere enn meg.

4 Likes

OKS er en herlig type! Et funn for et selskap som dette

4 Likes

Eneste som har tatt exit (pågående) er en tidligere CFO. I tillegg har et styremedlem solgt noen 100k aksjer. Innlegget er 100% malplassert.

Ser ut til det var dette han snakket om, som ble nevnt ved Q3, men fullført i Q4.

image
image

1 Like

Strålende bra oppdatering, føler meg bare enda mer sikker på at dette er sannheten veien og blir livet.

3 Likes

Meget god og tillitsvekkende presentasjon!
Frykten for emisjon ser jeg nå som ganske ubegrunnet. Kapitalbehov ser ut til å sammenfalle perfekt med stor sannsynlighet for større kontrakter til høsten. Det gir et helt annet grunnlag, også for alternative muligheter for kapitalisering!

4 Likes