Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Fikk ikke fulgt med, det ble 6 plass til desert?

Delt 6-10 plass om jeg oppfattet rett.

Skrevet av Grunde Eriksen (Altitude Capital)

2 Likes

Utenfor top 5 tror jeg dessverre effekten er neglisjerbar

Den magefølelsen er vel ikke akkurat verdt så mye. Topp 10 ut av 30 000 på et event som utspilte seg midt i MENA-smørøyet gjør at selskapet (MDC) har nok et referansepunkt når man skal selge inn teknologien til nye interessenter. Selvsagt betyr det noe, selv om det hadde betydd enda mer om DC hadde vunnet hele skjiten.

4 Likes


15 Likes



7 Likes

Måtte nesten prøve å fiske litt

11 Likes

Ser at DCG i denne konkurransen blir markedsført under flagget til UAE.
Kanskje positivt, med tanke på at COP28 er i UAE senere i år.(November).

3 Likes

Det Robert Masson forteller er egentlig ganske interessant. Nemlig at man ikke kan se bort fra at LNC også kan ha en positiv virkning på jordsmonnet som grenser til Coloradoelven og ikke kun klassisk sandy soil.

2 Likes

15 Likes

Ingen ting å si på de vennskapelige båndene partene i mellom

9 Likes

Høypotent:


https://www.rcrc.gov.sa/en/projects/green-riyadh-project

6 Likes

Tydeligvis om å gjøre å komme seg ut av aksjen i dag. Gode nyheter biter ikke på Desert🤔

1 Like

Mye frykt i markedet etter bankkollapsen…

1 Like

Kanskje markedet ikke synes 6-10 plass er en god nyhet?

Jeg synes 6-10 plass var

  • Bedre enn forventet
  • Som forventet
  • Dårligere enn forventet

0 stemmegivere

Det som teller for børskursen er evnen til å tjene penger, ikke plassering i en konkurranse.
I denne tråden applauderes alt mulig fjas bare det er positivt.
Farlig !

2 Likes

Per nå er mindre enn 40 av de 342 aksjene på Oslo børs i pluss.

Jeg tror en førsteplass i hele konkurransen kunne gitt positiv oppmerksomhet. At de havnet der de gjorde tror jeg er nøytralt.

Men for de av oss som så pitchen la kanskje flere merke til at OKS brukte arenaen som en mulighet til å oppfordre til å ta kontakt med selskapet dersom noen var interessert.

Og vi ser av innlegg over her at det allerede er interessenter i Saudi Arabia. Om det var som et resultat av konkurransen eller avtalt på forhånd vet jeg ikke. Men det høres jo nesten ut som om han ble invitert som et resultat av den.

6 Likes