Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
lang drygt å snike seg forbi 14kr… en så selge bra med aksjer her…
Ser ut som det bare lempes ut aksjer på 14…så fort boka er tom kommer det påfyll på samme nivå
Samme hver dag ja. Tålmodigheten"s u-utholdige letthet tærer ikke på der i gården. Umulig og få kjøpt på 14.01🙈
Noen som hvet hvem?
Bare å sende pdx noen kroner og du får tilgang på daglige lister som gjør det uoversiktlige en god del mer oversiktlig
Jeg har ikke oversikten, annet enn at jeg legger merke til at Platypus Invest AS fortsatt driver å selger. Skulle likt å vite om de skal helt ut til slutt, eller ikke.
Takker.
- De peker på en varm sommer. Uheldigvis er en varm og tørr sommer det siste Europa trenger. Det var så tørt i fjor, og det kom lite snø i vinter, sier forskeren.
Han legger til:
- Så det kan godt bli «fint og varmt», men det kan skape skikkelige problemer når det kommer til vanntilgang og matproduksjon, for å nevne noe. Kartene som har kommet så langt, ser illevarslende ut.
Uten tvil gull for selskap/aksjonærer at heten og tørken ikke går til det bedre fremover å det er jo som kjent USA & UAE som er først ute markedsmessig, men vi skal ikke se bort ifra en oppdatering snart rundt intensjonsavtalen med Amarenco Group som kanskje kan forankre Sør Europa som neste marked.
Liker godt de to siste kulepunktene. Legger opp til en bra kapasitet!
Tydelig også at de anser påføring av LNC for en så strømlinjeformet og enkel jobb at mye vil baseres på innleie.
Merkelig auksjon som endte med dette
Jeg har i min enfoldighet trodd at en selger ønsker å få så mye for aksjene sine som mulig…det er åpenbart ikke tilfelle i DSRT…her har en eller flere «bestemt» at maxpris skal være 14 blank.