Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Handler nok heller om at noen har en fastsatt plan. Monsunen og Platypus, som er de som selger mest volum, har begge en inngang som er langt lavere enn dagens kurs. Monsunen hadde opprinnelig 2,1 mill aksjer og har siden desember 2021 solgt stykkvis slik at de i dag har igjen ca 1 mill. Hvor mange de skal kvitte seg med denne gangen gjenstår å se. Synes dog at det var merkelig at de ikke matchet med kjøpsbolken i går (47k) dersom de fortsatt skal ut med mye. Tiden vil vise.

Da vant de nå den iallefall , trivelig :slight_smile:

11 Likes

6 Likes

Alle disse prisene, fantastisk bra det, men ikke det jeg først og fremst ser etter når jeg vurderer dette som en investering.

1 Like

Men nyskjerrig er du :+1:

1 Like

På selskapet, ikke på disse uendelig nomineringene og innovasjonsprisene.

Jeg ville absolutt gått litt mer i dybden hvis jeg skulle investert pengene mine, ja.

Ja, men når men kommer inn her for å lære mer blir man møtt av en vegg med stillingsannonser, likes og gratulasjoner. Det henger jo ikke helt på geip med kursutviklingen, så da kommer man liksom ikke så veldig dypt inn i materien.

1 Like

De klarer du lett å hopp over! Så leser du de innleggene som har litt mer dybde. OG ikke minst, bruk de til å gjøre din egen research. Du har sikkert allerede sett /lest de siste kvartalsrapportene. Det er i hvert fall et sted å begynne.

9 Likes

Har undertegnede noen gang hevdet at det er disse postene du skal se etter om du vurderer caset som en investering? Bør en pris ikke nevnes?

1 Like

Det er snakk om mengdeforhold der matnyttig informasjon mangler eller er forsvinnende lite som et sandkorn målt mot disse mer haussete artiklene og innleggene som det flommer over av.

Stillingsannonser kan gi mye informasjon om et case som man ikke finner andre steder. Den seneste annonsen viste blant annet at DC ikke har planer om å ansette egne operatører i USA. Som er informasjon av essensiell grad (jmf kapitalbehov).

1 Like

Mulig det går an å legge det ut som en link i stedet? Et innlegg fyller flere sider med scrolling for meg.

Dette blir klovneri. Man skal la tråden støve ned i påvente av tung matnyttig informasjon heller enn å komme med annen relevant informasjon som i høyeste grad angår caset?

Jeg personlig har en eneste agenda; gi et bidrag til en arena hvor trådens deltakere er best mulig informert slik at diskusjoner kan ha et høyest mulig faktuelt nivå. Hva du måtte mene at gir innholdsmessig mening bryr meg en viss plass.

10 Likes

Du er på en rekke tråder, ser jeg.
Og med plenty av innlegg i tillegg.
Burde ikke være ukjent med skrolling…
Litt vont i tommelen må du regne med…:+1:

2 Likes

Vurderte en investering her, men det er mange andre spennende aksjer der ut. Lykke til :wave:

Tørkealarm:

2 Likes

4 Likes

Fint og flott dette her.

Men dette hjelper dessverre ikke på en slunken kasse og minimale inntekter.

Nytt for meg…
Ser ut som postordre salg av LNC…

https://www.nanoshel.com/liquid-nano-clay

Noe nytt eller?