Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Det hadde vert fint med fasit. det har vi ikke.

Jeg tror nesten ikke mine egne øyne av og til. Sjelden jeg titter innom, men ganske «interessant» :relaxed:

1 Like

Utfordringer ved kulturelle motsetninger vil man aldri eller sjelden kunne lese ut av selskapers rapporter og presentasjoner. Likefult er det ofte det som senker selskaper som forsøker å etablere seg med nye produkter i land med andre kulturer. (les: forventninger om smøring og bestikkelser for å få nødvendige lisenser og tillatelser)

4 Likes

Godt skrevet👍

Men vil gjengen i det hjørnet av verden virkelig ha noe, bryr de seg ikke nevneverdig om hva det koster. Om det er selskaper, premier league klubber, spillere, eller beste varemerker/brands, av alle mulige slag, kaster de pengene etter det, selv om det er statlig finansiert, korrupsjon i bildet er ikke det så viktig.
For DC kan jo det også være et problem når en må opptre ryddig i alt en foretar som et norsk selskap. De sliter uansett med å komme inn i varmen, og det er et dårlig tegn.

4 Likes

Har du noe grunnlag for å vite om Charlie var blant de beste?

Sjekk cv.

Vis meg gjerne hva du mener er relevant fra CVen

Reality-Vs-LinkedIn-Meme

Det er umulig for oss å bedømme ut fra CV om Charlie var rette mann for DC… Hans første innlegg i dag vil jeg si viser litt dårlig dømmekraft

5 Likes

Uten og være frekk, er det vel strengt tatt delt ut flere flaterende meldinger anngående selskapet i det siste. Jeg skal ikke gå inn på hva som er årsaken til hvorfor han slutter, men virker jo som en rimelig forklaring.

Når det gjelder kompetansen kan han mye om det internasjonale markedet, og har vel bevist sine kvaliteter i næringslivet.

Det er jo dog lov og stille spørsmål om alt og alle passer inn i DC. Det er nok harde diskusjoner om veien å gå før en kommer gjennom nåløyet, men slik vil det være i alle selskaper. Konstruktive diskusjoner skaper som regel fremgang.

Trenger bare et innlegg på instagram fra Erling Braut Haaland som spiller fotball på en bane i ørkenen som er behandlet med LNC.

1 Like

Tekst til instagram bildet:

"Unleashing the Power of Nature on the Desert Pitch! :soccer::cactus:

Thrilled to experience the incredible transformation made possible by @DesertControl’s Liquid Natural Clay (LNC)! Witnessing the barren desert soil turn into a fertile football field is simply mind-blowing. :raised_hands:

With LNC, we’re not just playing a game; we’re pioneering a sustainable revolution. This amazing solution revitalizes the soil, conserves water, and promotes thriving plant growth, even in the harshest conditions. :seedling::droplet:

Just like on the football pitch, where every goal counts, LNC’s rapid results speak for themselves. The lush green grass beneath my feet and the flourishing plants around me are a testament to its effectiveness. :zap::herb:

Beyond the game, LNC has the power to make a global impact. It empowers farmers in arid regions, enhances food security, and paves the way for a more sustainable future. Together, we can change the world, one treated field at a time. :earth_africa::green_heart:

Join me on this incredible journey and let’s unlock the full potential of nature. Together with @DesertControl and LNC, we’re scoring big on and off the field! :muscle::earth_americas:

#UnleashingThePower #SustainableRevolution #LNCGameChanger #DesertTransformation"

1 Like

Kanskje Haaland spiller åpningkampen? Selvfølgelig gjør han det!

Med Vader og Skywalker i hvert sitt mål, tviler jeg på om det ville blitt noen nettkjenning på Mr Haaland i det hele tatt.

Interessante bevegelser



Sancta Capital er også inne i varmen hos oljefondet, som en av 100 organisasjoner


10 Likes

Ellers verdt å merke seg

Og denne


5 Likes

Må legges til at Sancta Capital også eide posten hos The Northern Trust Fund. Uvisst om man skal legge noe i forflytningen, men verdt å bite seg merke i at de har en historikk i å være en sentral bidragsyter mtp kapitalinnhenting.

1 Like

De skal kanskje stemme eller gjøre noe sprell på generalforsamling og da må de synliggjøre seg?

4 Likes

Aaleby; hvordan ligger det an med Monsunen?

Anbefaler på det sterkeste å støtte pdx med noen velfortjente slanter gjennom å abonnere på ferske lister. Monsunen solgte seg tom for ca en uke siden.

Will do😊

1 Like