Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Bomma litt…denne gang.
Hold-deg-unna-porteføljen.
Invest tech

SAS: -63,1 prosent
Everfuel: -48,9 prosent
BerGenBio: -93,6 prosent
poLight: -11,5 prosent.

|Desert Control:|19,6 prosent|😀

|Idex Biometrics:|-22,4 prosent|
|Elliptic Laboratories:|-0,6 prosent|
|Ultimovacs:|-|

Prosentvis utvikling siden aksjen ble tatt inn i porteføljen.

4 Likes


6 Likes

10 Likes

Noen som virkelig leker seg for tiden og kjøper/selger om hverandre. Total volum på onsdag; 324k, vises igjen på listene: 115k.

Ja, denne uka kan det se ut som om det har vært 1 robot på hver side… lurer på hva det betyr…

Da skulle man tro at noen har hamstret tungt, mens en annen har solgt tilsvarende. Så har ikke skjedd. Hvert fall ikke til og med onsdag. Det som virker helt sikkert er at kursutviklingen for tiden er fullstendig *frakoblet fundamentale påvirkninger og styres utelukkende etter en eller et fåtalls aktørers forgodtbefinnende.

*Om noen da ikke bevisst har pumpet kursen i det siste av selskapsrelaterte årsaker.

Ja, vanskelig å forklare den plutselige oppgangen… men forundrer meg ikke om vi får et eller annet resultat av den strategiske gjennomgangen før vi vet ordet av det…

At vi fikk en liten rekyl etter å ha sett 6 tallet var vel ikke direkte overraskende. Fortsatt er prisingen hinsides lav basert på risk/reward etter mitt syn.

Hadde likevel vært å foretrekke at rekylen kom av at noen faktisk hamstret aksjer med et lengre perspektiv heller enn pur sjonglering. *Oppløftende dog at det kan virke som om Deka ønsker å sitte på de resterende 730k aksjene iom at de ikke har benyttet oppgangen til å selge ytterligere.

*Mest av alt mtp at det signaliserer fortsatt tro fra en institusjonell aktør som sparrer tett med selskapet for å være best mulig oppdatert på tingenes tilstand

1 Like

Den driven man ser ved å stadig forbedre og effektivisere LNC-påføringsprosessene må kunne sies å være svært positivt mtp gjennomføringen av fullskalaprosjekter fra og med kommende år.

7 Likes

Dette er med på å øke min optimisme :+1:

2 Likes

Tror vi har en tidligere aksjonær som har sittet lenge nok på utsiden å prøver å liste seg inn igjen.

image

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

veldig innsiktsfullt…

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

hva er meningen med å komme inn i en kanal og poste spy emoji? liker du ikke aksjen kan du enten være saklig eller finne deg noe annet å gjøre

3 Likes

Traderene fortsetter denne uka. Gleder meg til vi får avklart finansieringen…

Selv har jeg vært aksjonær hele tida, men jeg har kjøpt tilbake en del av dem jeg solgte på betydelig høyere kurser enn dagens. Jeg satset på feil selskap i USA av to selskaper og kunne hvis jeg hadde satset på det riktige og solgt når toppen ha hatt mer enn 4-dobling siden påske til tross for at selskapet er på NASDAQ. Uflaks?

selskapet er ikke listet på NASDAQ, den er tilgjengelig for handel på OTC-markedet

Jeg legger merke til at Aker Horizons har fått tilskudd på 85 millioner og 50 millioner lån av Innovasjon Norge for sin hydrogensatsing.
Det burde vel strengt tatt være mulig å få til noe lignende med Desert Control som tross alt aktivt bekjemper klodens kanskje største problem, nemlig tørke- og vannmangel?

6 Likes