Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Jeg har tenkt akkurat det samme…

1 Like

Jeg har sett lignende mønstre før.
Nå sier jeg ikke at det samme gjentar seg nå, men erfaring noen ganger tidligere har vært at man etter noe tid ‘plutselig’ ser at noen har økt beholdningen betydelig. Hvordan de har fått det til, vet jeg ikke, men det kan være triksing med mange kontoer eller lignende.

Det er iallfall noen her med en agenda, men vanskelig for oss småinvestorer å se hva som skjer. Jeg blir ikke overrasket om kursen plutselig går endel.

3 Likes

Teknisk ser det også bra ut med bullflag (target mot 13 kr).

4 Likes

Kjøpte litt idag, kommer news på torsdag visst nok.

News på torsdag?

Ja, skal signeres noe i Yuma. Virker som noen kanskje har posta noe de ikke skulle.

Hvor har du det fra?

Har du link mister?

You’re invited! Thursday, June 15th, Desert Control will make an announcement with a visiting VIP from the UAE with a signing ceremony. The event will be at 6am at the Yuma Quartermasters Depot State Historic Park.

8 Likes
4 Likes

DSRT har vel et sted mellom 35-40m penger på konto som inkluderer kortsiktige investeringer. De brenner over 20m i kvartalet, så de klarer seg kun ut høsten om ikke mindre. De kan ikke vente til de går tom, så de trenger en emisjon eller tilsvarende ASAP. Hva er egentlig planen? :thinking:

De vil ikke få nevneverdige inntekter fra drift innen den tid, det er i hvert fall sikkert.

1 Like

Thursday, June 15th, Desert Control will make an announcement with a visiting VIP from the UAE with a signing ceremony. The event will be at 6am at the Yuma Quartermasters Depot State Historic Park.

2 Likes

Uansett hva som skjer blir det ingen grisete utvanning med det positive fundamentale bakteppet. De henter isåfall lite penger for å komme seg over kneika. Mitt guess.

4 Likes

Men er ikke kneika veldig stor da? Hvis de skal klare seg til 2025, hvor de spår de store prosjektene, vil de trenge 120-200m tenker jeg. Dersom vi snakker en emisjon på den størrelsen blir det stor utvanning. Hvordan skal de ellers klare seg?

1 Like

De vil ha inntekter som monner neste år

De har også sagt at hvis emisjon blir aktuelt, så er tema å hente ikke mer enn hva de trenger til å komme seg forbi “turning point”

Hva kan dette være? AIM for climate insj?

UAE? Her skjer det nåkka… :clap:

1 Like

I Arizona :thinking::thinking:

AIM hadde vært gull i bøtta. Who knows? Virker som om det er noe betydelig i alle fall.

Ja, spesielt.

Vi vet at Arizona eksporterer alfalfa til Saudi, og at det er Saudi-eiere av alfalfadyrkere i Arizona, men det er vel litt utenfor at UAE deltar på sermoni.

Men det ER en knytning mellom landbruk i Arizona og Midtøsten.

1 Like