Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

«Er nok i Kina allerede…»
Patent er kompliserte saker.
Se Autostore, hvor patent tvister har kostet «Plenty».
Og, ingen løsning er i sikte.
Jeg har selv hatt et patent, som ble utfordret fra Sverige.
Tapte saken med glans, og kostet meg nesten en mill. i erstatning.
Plus advokat honorar over ca 8 år. + - 2 mill.
Å forsvare et patent vil det kreves ressurser som DCG ikke har…
Så, å forsvare et patent der hvor DCG er pr.nå økonomisk.
Glem det.
En annen sak er når patentet blir forsvart av noen med ressurser.
Ergo, finn en sterk samarbeidspartner med økonomiske muskler.

1 Like

The plot thickens

Virker som Greater Yuma bør ta noen dype inn og utpust og roe seg litt ned;p

Om ikke annet har de sikkert fått en del nye norske følgere på LinkedIn

Komikveld dette her.

Komunikasjons-svikt på høyt nivå. Hva skjer i morgen nå?

Jeg har fortsatt en del aksjer her, men selger ikke skinnet før bjørnen er skutt.

jeg tror på videre oppgang i morgen, så kan alt skje på torsdag

Ikke glem dette fra børsmeldingen: “The Company has entered non-binding letters of intent with selected parties with whom it is anticipated to reach final agreements by around mid-year.”

Lenger ned: “The event is also aimed at facilitating a potential signing of agreements further to the non-binding letters of intent already entered into, as described above.”

Står vel svart på hvit at man håper å få landet en eller annen avtale på torsdag som tidligere har vært non-binding Letter of intent / MoU. Hva dette konkret innebærer er jo selvsagt det som betyr noe.

7 Likes

11238739385_09824b55c8

1 Like

Opplegg ass… jaja, vi får en avklaring “around mid year”. Det er rett rundt hjørnet.

1 Like

“Mid-year” betyr vel ikke nødvendigvis akkurat torsdag?

Per definisjon er mid year 2 juli.

Vet ikke hva som forhåpentligvis skal signeres på torsdag, men noe er det jo tydeligvis.

Som vel tyder på at det fort kan bli handelsstopp helt til børsstart fredag. Iom Yuma-happeningen starter kl 15 norsk tid.

2 Likes

tipper at det blir handel som vanlig, de kom med en børsmelding som forventet og allmennheten er nå kjent med tingenes tilstand

Kjent med at det sannsynligvis skal signeres “noe” som ingen egentlig vet hva er. Og at det skal finne sted torsdag kl 15 norsk tid. Oppskriften til ekstrem volatilitet.

En handelsstopp på 3,5time bør være tilstrekkelig nok, man kan jo ikke bare handelsstoppe enhver aksje fordi det skal skje noe interessant en viss dato. Da hadde det blitt travelt

Sier ikke at det blir handelsstopp, men at det antakeligvis burde. Poenget her er at man har et eksakt tidspunkt å forholde seg til, hvor investorer bare må gjette seg til hva som måtte bli utfallet og betydningen av dette. Som er spekulativt til det nærmest ekstreme.

2 Likes

Er dette en innrømmelse av at påstanden om signering på torsdag var feil?

tror det er mer en rettelse på lokasjon, jeg vil tro dato er korrekt

1 Like