Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Det trenger du ikke. Jeg har en robust strategi, og er forberedt på mange mulige scenarier i denne aksjen.

3 Likes

Grove går gjerne inn/ut med 50 mill i små selskaper som DC, så i det perspektivet kan det jo være interessant å se hva han mener/skriver.

Egentlig ikke, iom at han er alt for klar over sin egen posisjon som bjellesau light og velger uttrykksform deretter.

2 Likes

Det er det sikkert delte meninger om. Jeg synes det er interessant.

For min del blir det litt som å skulle lytte til en lystløgner. En man vet at kun prater og velger vinklinger ut fra egne interesser. Og som fullstendig mangler tyngden til Spetalen m.flere. Men berikende at man er forskjellig.

1 Like

Jeg har hatt en lengre prat med Grove. Jeg kan forsikre deg om at han har hodet på rett plass. Han hadde virkelig gått i dybden på det han pratet om og hadde mange innfallsvinkler som de fleste aldri ville ha tenkt på. Jeg vil si at det ikke er overraskende at han har lykkes.
Selvsagt må man ta hensyn til at han prater etter sin egen lommebok. Det gjør ALLE.
Så med mindre du har hatt en lengre prat med Grove tror jeg at jeg kjenner ham best.

3 Likes

Tviler ikke på at det kan være nyttig å ha en 1-1 samtale og det ville vært janteloven på steroider om en så utenforstående som undertegnede skulle påstå at han mest av alt har hatt flaks. Selv om det vel er de som har ment at argumentasjonen for REC-bettet ikke traff mål selv om han var tidlig ute som bull og fikk jackpot i form av mangedobling.

Hva Grove m/flere skriver med spiss blyant på Twitter og lignende arenaer er interessant på det viset at det kan ha en viss påvirkning på hvordan de “lettpåvirkelige” agerer og tenker, men stort sett fullstendig uinteressant som et innspill på det fundamentale. Imo.

2 Likes

Ja, det er langt mer nyttig å prate 1:1. Siden du nevner Spetalen vil jeg hevde at han er hakket verre når det gjelder å prate etter sin egen lommebok. Han går gjerne ut i media når han lukter bunn og skriver at “Nå blir det virkelig ille”, bare for å kunne kjøpe så billig som mulig.
Spetalen driter fullstendig i alle som ikke kan gi ham fordeler, mens Grove er langt mer omgjengelig. (Bare mitt personlige inntrykk selvsagt)

4 Likes

Tipper Grove er stolt av deg😂

Jeg tror at kursutviklingen i dag kan ha sammenheng med at Deka (slik Aaleby skriver) skal ut av aksjen (for enhver pris). Det er kvartalsavslutning i dag….

Migrene idag, Roger?:joy::joy:

Hehe, nei, faktisk ikke.
Faktisk lenge siden nå. :sweat_smile:
Lot meg rive med og det er ikke bra.

Uansett; jeg har fullført min plan og kjøpt aksjer (nå sist på 7,68) for å komne til 100k aksjer totalt. Det får bære eller briste….

6 Likes

Vannmelon innhøstingen har startet i Yuma. Sitroner blir vel høstet rundt sep/okt. Jeg tenker det er usannsynlig at det kommer noe fra Limonera før dette, men kanskje andre piloter blir videreført til større prosjekt før det?

7 Likes

Usikker på om denne kan ha noe connection med publiseringen i teknisk Ukeblad.


4 Likes

1 år gammel, er svensk kopi av e24 sin reportasje i fjor.

Da kom emisjonen, men trolig ikke i det formatet baisserne hadde forventet.

12 Likes

Nok en gang leverer Ole Kristian Sivertsen, og det på slaget (“Mid 2023”)
Det skjer mye spennende nå.

11 Likes

Leser non-exclusive som att fler avtaler av samme type kan inngås i SA. Bra!

4 Likes

Grove traff veldig bra på den emisjon rabatten gitt :sweat_smile::+1:

5 Likes