Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

5 Likes


9 Likes

Går uværet i cali osv utover pilotene? Risiko for det nå? Limoneira bør kanskje være ok

Den blir i overkant kreativ i spekulativ retning. Om du spør meg. Slike værhendelser har ikke akkurat lang varighet.

1 Like

Har fulgt med i hele dag…finurlig hvordan robotene presser kursen nedover….

Ikke vanskelig når det er null kjøpsinteresse. Kursen frem til det kommer nyheter av betydning er irrelevant. En glemt aksje per i dag.

Jepp, trøster meg med det……

Kreativt at heftig regn og kraftig sidelengs vind kan ødelegge avlinger? Påstår ikke, åpent spm. Ikke sikkert pilotene er truffet.

Kreativt på det viset at det nærmest blir som å si at det har vært uvær i Norge (California har et areal som er større enn hele vårt land), for så å bli bekymret for om det kan ha skapt ødeleggelser i et gitt område. Uten å sitte på info som peker i den retningen.

For syns skyld, hva gjelder Cadiz-ørkenen og Limoneira:

3 Likes

Ny utlysning


7 Likes

«* Jobbe med utvikling av LNC produksjonsenheter, og bygge opp flåten av tilgjengelige anlegg.»

Får håpe det blir mye å gjør der fremover :crossed_fingers:

4 Likes

Jeg går ut fra som selvsagt at de ikke utlyser en slik stilling dersom det ikke går bra med pilotene…lover egentlig godt fir presentasjonen på torsdag slik jeg ser det…kjøpte forøvrig nye 3k aksjer i dag til en allerede velfylt beholdning😊

4 Likes

Ser ut som det kan bli billigsalg på aksjer utover dagen…bare å vente til robotene har gjort sitt

Problemet er ikke robotene, men mer at dette er et selskap uten inntekter som bare kanskje får til noe etterhvert

Nå hadde de ikke vært nærmere å få til noe om kursen var det doble. “Problemet” er tørke på triggerfronten. I et marked hvor smallcaps blir filleristet når de ikke har noe å vise til. Som ikke er et problem med lange briller om man har tillit til at pilotene vil materialisere seg (som betyr et innholdsrikt 2024), men som åpenbart er utfordrende om man følger med på kursen fra minutt til minutt.

4 Likes

Ser av aksjonærlistene at Bank of new york er på selger siden eller shuffler aksjer og har kvittet seg med over 200000 aksjer siden juli

Den faktoren, samt de som leker seg på daglig basis i tillegg til partykilleren Brage, som effektivt spoilet enhver forhåpning om et snarlig bykst, er nok det som har skapt fallet den siste uken.

2 Likes

Både Deka fondet og ex styremedlem som er på selgern om dagen?

Intet nytt under solen der. Deka har vært på selgeren siden DC senket ambisjonsnivået i MENA. Som er fair and square.

Hva tenker dere rundt q2? Som forventet, med lite overraskelser tenker jeg. Cash lenge nok til større kontrakter er guidet og fremgang som forventet i USA. Får høre på Q&A nå klokken 10 om vi får noe mer.