Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

November er vel kanskje noe optimistisk…i kvartalsrapporten sies det mot slutten av året (uten at Limoneira nevnes konkret)

Så da er det bare å se frem til FOMO :grinning:

Vel, akkurat nå ser det mer ut som FOSI ( fear of staying in):thinking:

Føyer seg inn i rekken av biotekaksjer. I påvente av evt kommersielt gjennombrudd er det nesten ingen grenser for hvor lavt kursen kan synke.

Innhøstingen gjøres ferdig iløpet av oktober, dernest skal det gjøres analyser for å ha et datagrunnlag som basis for kontraktsdiskusjoner. Den tiden dette tar vil bestemme når partene kan igangsette kontraktsprosessen.

1 Like

Den store forskjellen på Biotek og DSRT er jo at Desert har et verifisert produkt (bevist gjennom mange piloter), mens det er svært få Biotek selskap som er i nærheten av å ha et produkt. Der i gården lever man i håpet om et nytt Algeta og penger må hentes inn kontinuerlig ved emisjoner

6 Likes

Lov å håpe på noen nyheter?

12:20
Peter Ellegaard: AquaSpy soil sensor

12:40
Dr. Shaddy Alshraah: Desert Control Liquid Natural Clay soil amendment

13:00
Robert Masson: Solid-set flood irrigation

1 Like

Sannsynligvis ikke umiddelbart. Samtidig så vet vi at OKS har nevnt tidligere at flere piloter har kommet på grunn av ulike konferanser/møter.

To aktive selgere med i underkant av 240k aksjer tilsammen på dagens liste. Kanskje vi får et pust i bakken når de er tomme.

Det er lov å håpe, men vi ser vel kanskje 6 tallet før de er ferdige…

Tja… bunnen burde kanskje være høyere nå, enn ved den verste emisjons-skrekken? Snart 45 min siden sist omsatt nå… kanskje det tyder på noe?

Det tyder vel på at kjøpersiden ikke er så ivrig lenger? Hehe. :slight_smile: Neida, bare tuller jeg. Det gjelder sikkert begge sider. Kan noen dumpe litt snart, slik at jeg får min første inngang og kan bli bagholder med tap? Jeg savner den vonde følelsen. Her er weekly fra https://www.investing.com/equities/desert-control-as-technical

dsrt

Du mener at kursen ikke har blitt dumpet i det siste? Forøvrig er TA rimelig irrelevant gitt at det er to aktører som har stått for brorparten av salgsvolumet fra rundt kr 9,5 og disse er snart skrapet tom.

Selvfølgelig mener jeg ikke det. Men jeg er gjerrig og har satt meg veldig lav førsteinngang. Føler jeg har ventet tålmodig lenge nå, bare litt til nå … :slight_smile: Edit: Poenget var at 45 minutter uten handel var litt kjedelig å overvåke.

Ja… det var såpass kjedelig at jeg gikk helt opp på 7,17, og fikk der.

Ser ut som «alle» sitter og venter på at kursen skal enda lenger ned…og det ser jo ut som riktig strategi

Helt til den bouncer, så får alle som har ventet på mer dumping plutslig fomo. Børs er hardt psykisk, spesielt i så usikre tider.

Edit: Jeg kom til å tenke på den gangen kursen var i underkant av 30 kroner, den gangen sa jeg til meg selv at når/hvis kursen gikk ned til 15 kroner, da skulle jeg kjøpe. Det gjorde jeg ikke. Så tenker det er på tide å ta litt nå, så blir det som det blir.

Litt av en seigpining av kursen som skjer nå…et par øre ned for hvert knepp (salg)….

På 3. døgnet i Cali nå (av 3 uker) & reiser på fieldtrip til Yuma på torsdag så er det noen som har spørsmål rundt selskapet/progresjon/piloter etc……fyr løs….poster en oppdatering på førstkommende Mandag.

15 Likes

Hadde vært spennende med en oppdatering fra five rivers. De har vel en avdeling i yuma…

2 Likes