Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Johann Mastin skal erstattes:

Desert Control fra kl 2140 om jeg ikke tar helt feil:

1 Like

Bear, han stakk etter kort tid mao. Forståelig nok.

1 Like

Synes det kan forventes at man følger opp med litt mer kjøtt på beinet når man planter slike “slengbemerkninger”.

Ser han bytter jobb ofte. Så betyr nok ikke så mye.


De store selgerne begynner vel å bli tomme snart. :slight_smile: edit: ca 120.000 igjen på dagen liste. De er nok tomme denne uka.

1 Like

utsatt til 22:00

Evnen til å holde på fuktighet i jorden, hvor man kan se hvordan LNC klarer å bevare fuktigheten dag etter dag. I sterk kontrast til ubehandlet jordsmonn (hentet fra en felttest i California):

Denne viser hvordan LNC klarer å bevare fuktigheten selv i det øvre laget av jordsmonnet. Igjen i sterk kontrast til ubehandlet jordsmonn:

18 Likes

Fra over 10% opp og MH til minus på ca 30 min…

Mulig jeg er sløv i hodet. Men hva står MH for? Edit: Tror jeg skjønte det. Month high.

Matching Halt
Børspause
Slår inn når en aksje er opp/ned 10% på kort tid
Eller i påvente av melding fra selskapet

1 Like

Verdt å bite seg merke i at salat blant annet har et rotsystem som kun går ca 15 cm ned i jordsmonnet. Mao ikke rart at LNC har vist seg svært hensiktsmessig når man ser evnen til å holde på fuktigheten i det øvre laget kontra standard sandy soil.

Citrustrær går betydelig dypere, men også her vil evnen til å holde på fuktigheten over tid gjøre seg gjeldende. Som er det essensielle for Limoneira; kunne halvere antall vanninger uten at det går utover vekstvilkårene.

4 Likes

Kontoen til JPM bør vel straks være tom. Høy omsetning i dag.
Deretter vet vi at det vil ligge endel til salgs på ca 10kr.

2 Likes

Investornytt er på ballen.
https://investornytt.no/grunnvannsnivaene-i-usa-minker-en-tikkende-tidsbombe-bekreftet-av-global-forskning/

3 Likes

Lnc som en del av løsningen nevnes konkret…tidsspørsmål før flere investorer får opp øynene for DSRT og kursen tar av…?

image

Skribentens portefølje per 2022, så noe subjektiv. Tviler på at dette lokker frem noe særlig av investorer i seg selv


jeg er ikke videre imponert over formuleringsevnene hans heller

1 Like

DnB fond som selger ut også? Caceis bank på listene

Klarer ikke helt å se at disse bevegelsene skulle være av noen interesse:

2 Likes

Nedsalget fra «noen» er tydeligvis ikke ferdig enda….

New York Bank er tom. Nå gjenstår ca 120k fra Deka og man er kvitt de litt større som har bedrevet reellt nedsalg. Mye sjonglering forøvrig, men man skulle tro at det betyr et relativt snarlig skifte. Selv om det ikke hjelper særlig på minsket salgstrykk om det er manko på villige kjøpere.