Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Ren spekulering, og man kan ikke basere livsviktig funding-strategi på hva man kanskje håper kursen vil være når selskapet nesten er raka fant lengre frem i tid?

2 Likes

Nettopp derfor tror jeg at scenarioet jeg skisserer kan ha skjedd. Hvis ikke skulle man tro de hadde selvtillit nok til å vente på kontrakter. Men selvsagt skulle de hentet penger før, for 1 år siden minst. Men det er jo etterpåklok….

Når man henter til større industrielle, så vil de gjerne være med før kursensitive kontrakter kommer, de vil inn før dette og på en gunstig kurs. Vanskelig tider å hente penger og da må større investorer føle de får en gulrot/oppside av å være med. Her er jo også en aktør som gir synergier, som har en svær kundebase. Tror dette måtte til for å ta dette videre i usa, det å få inn en større aktør som er midt i smørøyet når det gjelder markedet desert operer i, er key for videre vekst.

5 Likes

Blir det rep. emisjon til dagens aksjonærer? Hvor mye får de tegne seg for?

Håper det ikke blir rep emi

1 Like

Tviler. Kursen blir nok kjørt til emi pris og sikkert litt under.
Er min antakelse hvertfall.

fortsetter fra fundemental tråden …

« dedicated to the characterization and understanding of the interaction of human industry with soil environments. »

« soil analysis through research and farmer outreach. We are experts in characterizing the utilization of organic wastes in agricultural systems and in mapping the fate and effects of agri-chemicals in soil and compost environments. »

Det er ikke bare relevant …. Vanskelig å la være å spekulere at disse har vært med på evaluering av piloter, ser hvor god det her, og ser en kjempemulighet de vill være med….

3 Likes

Ja får håpe ikke for mange catcher dette så det faktisk blir mulig å kjøpe rundt emi kurs i morgen :grinning:

Woods End Laboratories LLC was founded in 1974 by William F. Brinton, PhD and has been focused on creating solutions for emergent sustainable agriculture, with a focus on compost and soil health markets. It’s flagship brand, Solvita®, is a leading soil health diagnostic product utilized across the globe to help measure the biological activity in soil and composts. Dr. Brinton will continue to play a significant role a science advisor at Woods End by providing his expertise in the areas of research and development.

3 Likes

Da ble det 2.222.222 aksjer vi må krangle om i rep-emi, såvidt jeg forstod?

1 Like

Tegningsretter, så ikke så mye krangling, da. :slight_smile:

Litt overrasket over at det kom en emisjon før en potensiell Limoneira avtale falt inn… men forhandlinger kan jo ta tid, og er vel fint å ikke ha kniven på strupen i en sånn prosess, så motpart kan forhandle til seg bedre vilkår… som flere er inne på ser det jo ut som Woods kan bidra i å nå bredere ut også.

10% rabatt må jo absolutt være godkjent da… selv om det er kjedelig at markedskurs føles urettferdig lav allerede (selv for meg som eier veldig lite pdd)

Styremedlemmer handlet for 2 millioner og 7 millioner. Det er positivt.

7 Likes

Får man disse rettene inn på euronextvps.no ?

Grunde Eriksen, Altitude Capital AS, skrev på chatten til face-gruppen “Tenker vi skal se veldig positivt på” som var alt jeg rakk å se før en modereringsalgoritme autofjernet innlegget. Smått irriterende. Især når man er over snittet nysgjerrig av seg.

Tipper det hadde med Woods End Laboratories å gjøre
Evt generell kommentar om penger inn til videre vekst

Absolutt.

Har i det hele tatt ansett det som nesten merkelig at vedkommende har viet tid til å være ganske aktiv og helt tydelig bull uten å sitte med aksjer, men de har nok bare ventet på en slik anledning for å kjøpe seg inn igjen (solgte seg ut på rundt kr 20 om jeg husker rett).

2 Likes

:+1:Aksjen burde egentlig fyke opp i morgen, men heldigvis blir det nok anledning til å kjøpe flere aksjer på 6 eller 7 tallet.

Ligger vel i kortene at den vil forbli rimelig seig en stund, men at den vil fly betydelig høyere når det først oppstår momentum kontra om man hadde forblitt på sparebluss-modus.

2 Likes

Her blir det aksjer til alle rundt emikurs og litt lavere. Ikke noe stress.