Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Med bakgrunn i dette har MHI nå license to sell til alle sektorer i UAE. Dette øker moment hos MHI slik at de kan invitere Desert Control til flere av storkundene sine innen offentlig sektor, noe de ikke har kunnet gjøre tidligere før MOCCAE var på plass.

Pastoren leverer :white_check_mark: Interessante 6 kommende måneder foran oss :+1:

6 Likes

Dette blir enten tidenes magaplask eller en helt vill reise oppover😀

3 Likes

Absolutt, men man bør ikke forvente noe før årsslutt. Så kan fort ta 3 måneder før det kommer en melding om Limoneira.

Men forventninger kan komme før, skal ikke mye håp til for å få denne grusete kursen litt opp.

Tror selv på noe midt i mellom. Hvert fall på kort sikt. DC er ikke dimensjonert til at ting vil ta fullstendig av. Børsmarkedet har også stort sett mistet evnen til pur eufori. Men forhåpentligvis blir 2024 preget av tunge løft for å klargjøre selskapet til å kunne ta på seg betydelige oppdragsmengder fra og med 2025. Samtidig som UAE og MENA lusker i bakgrunnen og kan bli alt fra himmel til helvete.

La på 3 så er jeg sikker :wink:

Hvis de lander kontrakter så kommer kursen til å gå ganske så heftig. For da vil markedet få den nødvendige bekreftelsen

Fra dagens nivå, korrekt. For de som har vært med en stund, med et snitt betydelig over kr 7, handler det mer om at ting normaliserer seg.

Da var vi under emisjonskursen og ny ATL? :face_with_raised_eyebrow:

ATL sluttkurs er 6.6 tror jeg
Laveste omsatte kurs tror jeg er 6.35

Tror mange dessverre må forvente utålmodighet fremover også. Er litt for lenge til man kan forvente nyheter. Da pleier kursen å dale i mellomtiden.

Ser ikke bra ut i det hele tatt akkurat nå. Selgersiden er svært aktiv selv på disse nivåene.

Jeg har forsøkt å bidra med litt støtte til emikursen ved å legge 10k på kjøp til 6,73 ( noen dumpet 9345 på meg)

2 Likes

Du har rett, laveste intradag jeg finner i chartet ligger rundt 6.25ish. Vi får håpe den svakt stigende trendlinjen holder her, brudd på formasjonen signaliserer et dypere fall mot lavt 5-tallet, desverre.

Men dagen er enda ung! :sweat_smile:

1 Like

Taes godt i mot her, synes det ser ut som bunn rundt 6-7. Virker som en småsparer som gikk lei på salgsmåten.

1 Like

Har noen oversikt over hva som er potensialet i de ulike pilotene i USA hvis man går videre? Er det småselskap eller er det litt skala? Limoneira skjønner jeg er stort potensial.

1 Like

Noen er iallfall store . 5 Cattle Rivers er f.eks USAs største produsent av dyrefor

1 Like

Er det den lange nedadgående trenden som har vart i 2 år som gjør at folk selger seg ut eller er det noen nyheter i selskapet folk frykter? :relaxed:

Nei der har vi megleren også jo:) kan du ikke dele din tekniske analyse med oss da?

Jeg har kjøpt aksjer på 6,34, atl er 6,1798, eller det er vel kanskje laveste omsatt, ikke ved close…

1 Like