Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Fikk faktisk en privat melding i sommer fra vedkommende, har av uvisse grunner ikke svart, men får vel kanskje prøve å fiske litt

2 Likes

Ja, dette må du jo utnytte. Du får kaste ut litt følere:)

Ser han sluttet i Desert control i august. Kan være at han ble sparket og derfor er litt sur? Han har nå fått en rolle i COP28, får håpe han ikke har negativ påvirkningskraft der…

Der var vi under emikurs - bare fint med enda bedre rabatt. Snart Black Friday :wink:

1 Like


17 Likes

H-EART og SDC kan nærmest bare sette igang instant mens MDC har blitt holdt tilbake i snart 2 år i påvente av å få alle tillatelser på plass.

Snodig opplegg av UAE, for å si det mildt.

Fyfaen som det kommer til å smelle hvis alt går som vi håper her. Teknologien er vel utprøvd og fungerer, nå trenger vi kun bevis på at det kommersielle har en fremtid i USA og midt-østen. Mcap på 368mill nå på en teknologi som kan potensielt bli viktig globalt for matsikkerhet og bærekraft.

Har sittet fra 14 til 40 og ned igjen til 6. Føler vi står på startstreken nå for en potensiell fantastisk reise eller et mageplask. Jeg tror det første :crossed_fingers:

Vårt nye styremedlem valgte etter en due dilligence å bli nest største aksjonær, det lover svært godt!

8 Likes

Nå kan det fort ta av her. Er heldigvis ferdig lastet med aksjer og klar for oppgang i mange år:-)

Det skjer ting ja!!

Interessant å se hvem som har delt denne



4 Likes

Storebrand fondene øker og enda et nytt fond inne; ASN Bio fond

3 Likes

Og hvem er de snille leverandørene av billige aksjer?

Lover godt når de store øker. ASN er vel fra Nederland. Spennende å se hvor mye ASN går inn med etter hvert.

Ja, gode nyheter at stadig flere fond går inn. Hvis info jeg finner er riktig er ikke BNP Paribas konto knyttet til Saudi, men BNP Paribas Asset Management. Altså er dette også et fond som har tatt en god dose i Dsrt. “BNP Paribas Securities Corp, Asset Management Arm”

2 Likes

Limonera setter seg opp for å få mest mulig effekt ut av samarbeidet med Desert Control.

Climate Smart Lemons will also feature key partners that share a sense of responsibility to the environment and supply chain initiatives.

7 Likes

Merkelig utvikling i aksjekursen….:thinking:

Fortsetter dette er det vel bare å avlyse rep emi….

Kanskje nordnet som låner ut til short, men er vel for sent å avlyse rep-emi nå?

Skulle tro at de fleste heller sender penger til selskapet enn å kjøpe marginalt under emikurs.

2 Likes

Jeg kjøpte litt under emi kurs, men jeg har tegnet meg i emisjonen også (6k aksjer) nettopp fordi slik du skriver…ønsker å støtte selskapet