Søker etter flere, ekspanderer til øst i California.
Coachella området.
Fra Linkedn
Verdt å legge merke til at den ene salgsstillingen har California som sitt nedslagsfelt
Tidligere utlysninger har vel utelukkende fokusert på Arizona/Yuma.
Pastoren vet vel en god del mer enn oss, så mulig han har god grunn til å feire…
Sakte men sikkert….
Beklager om jeg kommer med spørsmål som tidligere kanskje er belyst. Men er det fremtidige inntektsgrunnlaget i Saudi Arabia basert på lisensinntekter ala UAE, eller er det potensielt like lukrativt som i USA?
Lisensinntekter ala UAE. Mao; umulig pdd å predikere særlig mye omkring potensialet. Må nok oppnå betydelig volum før de store inntektene kommer.
Vel, lisensinntekter er tross alt bedre enn ingen inntekter…
Skulle de få det til å lykkes i den regionen, vil det uansett kunne bli verdifull reklame for bruk av LNC til andre markeder også.
Sandnes, Norway, 15 November 2022 – Desert Control (DSRT) signs contract with Limoneira Company (Nasdaq: LMNR) for commercial pre-projects on Limoneira ranches in Arizona and California. The objective is to enable climate-smart and resilient agribusiness with optimal usage of water, fertilizers, and natural resources while optimizing yields and quality of citrus production in desert environments. […]
Skal vi tolke dette dithen at en kontrakt er rett rundt hjørnet?
I kontrakten limoneira inngikk med desert control var objective å «enable climate smart citrus». Nå etter innhøsting så markedsfører limoneira Climate Smart citrus. Ergo oppdrag utført. Edgar fra limoneira: doing the right things for a better planet. Oversatt: bruk av LNC
Produserer de i UAE nå da? Pilots?
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Ser ut som det jobbes døgnet rundt. De neste ukene og månedene kommer til å bli utrolig spennende. Med positivt utfall håper og tror jeg. Var egentlig ferdig opplastet av aksjer, mer en jeg burde, men må faktisk flytte litt penger og prøve å få flere på mandags morgen. Tror dette tar av og da går toget fort.
Såg jo bare i sommer hvordan aksjekursen reagerte på en nyhet. Opp 68%