Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Ser ut som det jobbes døgnet rundt. De neste ukene og månedene kommer til å bli utrolig spennende. Med positivt utfall håper og tror jeg. Var egentlig ferdig opplastet av aksjer, mer en jeg burde, men må faktisk flytte litt penger og prøve å få flere på mandags morgen. Tror dette tar av og da går toget fort.
Såg jo bare i sommer hvordan aksjekursen reagerte på en nyhet. Opp 68%

3 Likes

Ny informasjon for mitt vedkommende

5 Likes

Det er nok en god del vi ikke vet… blir fint med en headsup igjen. Inngang på 7 kr nå, er kanskje en gedigen gavepakke. Og til uka stenger rep-emien, som også blir spennende mtp antall tegninger. Jeg for min del, har overtegnet en liten smule…

Kommer til å forsøke å overtegne jeg også hvis kursen holder seg frem til onsdag… :slightly_smiling_face:

Ja… kursen har 3 dager på seg til å falle i grus… og foreløpig har det vært innviklet og få fatt på så mange 1000 aksjer på/ under emi. Lover jo bra det også.

1 Like

Topp 50? Mener du hvor mange aksjer nr 50 og oppover har? Mener det er ca 100 000 aksjer og mere sist jeg sjekket.

Må vel være mer enn 100 :face_with_monocle: Halve tråden sitter jo på 100+

Nr 50 har 102k

Fikk ikke til å legge ved skjermbilde fra investorweb. Nr 50 har 102 000 aksjer.
Topp 15 har 1.1mill aksjer og mer.

JP.M har nå 5 kontoer inne på topp 50

Og FTF heldigvis ingen :smiley:

1 Like

Begynner å bli.mange hint på div sosiale medier nå. Nettet snøres inn mot en positiv melding snart håper jeg

3 Likes

Ja det er litt forskjellig på nettet nå. Det blir nok spennende med kvartals rapport 22. November:-)

Sånn har det vel omtrent vært siden de kom på børs…

2 Likes

Hvilket meglerhus har dekning / analyser? Hvem er konkurrenter til DSRT?

Har Fearnley oppdatert siden de gikk ut med 39 kr høsten 2022?

Uvitenhet er pdd den største motstanderen.

Investering i state of the art dryppvannssystemer kan tenkes å kunne anses som en slags konkurrent om en aktør har begrensede innvesteringsmidler, men det finnes ingen annen teknologi som kan oppnå tilsvarende vann- og energibesparelser (i tillegg til bedre avlinger).

2 Likes

Takk for at du deler @Aaleby

1 Like

Blir nok mer av dette fremover

Finner ikke tegningsblanketten på Mail. Er den kun sendt pr post?

Rent teknisk ser det bra ut, det er tegnet en formasjon som er forholdsvis nøytral, men som kan gi en stor bevegelse alt etter hvilken vei dette bryter. Nå har Stoch. RSI krysset bullish på weekly, og jeg forventer videre stigning når rep.emien er gjennomført. Foreløpig 0 volum, men potensialet for et etablert brudd på formasjonen (over 9+ kr) gir target opp 14-16 kr rangen. Ikke urealistisk hvis de lander noen kontrakter? :wink:

P.S - Må legge til at formasjonen er nøytral og trenden er fremdeles ned, så worst case scenario er brudd ned under emisjonskurs, som vil gi et potensielt fall til under 4 kr, men ser det som mindre sannsynlig nå som de har sikret penger. Må i tilfelle være hvis alle pilotprosjektene feiler?

4 Likes