Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Mulig at de er bevisst vage og lar DC ta seg av detaljene. For min del av mindre betydning. Proof of concept er det som betyr noe. Størrelsen på kontrakten relativt underordnet. Limoneira er såpass nedstrippet arealmessig i Yuma for øyeblikket at det alene kan bety en slow start og at partene vil ta seg god tid (derav explore).

1 Like

Gamechanger, validert av et større seriøst selskap, det er nå snøballen kan begynne å rulle.

4 Likes

Ja får nesten håpe det ikke kommer noen børsmelding før åpning i morgen så kan man kanskje fortsatt få super billige aksjer. Men MH fra start blir det vel uansett

1 Like

Ja, mange måter å tolke dette på.
Man kan jo se for seg at “Climate smart Lemons” er tiltenkt å være standard produkt hos Limoneira, men at de starter med lnc og “alle andre” nødvendige tiltak i ett område (Yuma) først. Slik jeg leser Limoneiras poster på some, så er det flere faktorer/metoder/verktøy som sammen skaper fundamentet for produktet “Climate smart lemon”

En annen tolkning er at avtalen ikke er signert, men at posten til Limoneira er en slags løypemelding om at de er “excited” i sin erfaringsinnhenting i bruke av lnc.

3 Likes

enig der , nesten håpe d ikke er melding imorgen !

Da er det nok fortsatt godt av aksjer og få under 9kr tenker jeg :smiley::star_struck::crossed_fingers:t4:

Jepp, selv med 10% opp er vi godt under 9 kr :grinning:

Aner ikke kursen, men det var dette som manglet for meg, for å gå inn med mer, skal ha en bekreftet kontrakt fra selskapet først da.

Helt enig, tenker helt likt.

Uansett… Det fremstår 99,9% sikkert at det kommer en eller annen avtale med Limoneira nå.
Veldig fornøyd med at jeg idag spadde opp ekstra kapital til å kjøpe mer.

1 Like

Kjøpte mer i dag?

Ja, jeg har en fetisj for runde tall, og kom meg dit i løpet dagen.

5 Likes

Kult!

handla selv 5k aksjer til idag ! blir kanskje 15k til om kursen er under 9kr tenker jeg :slight_smile:

Gratulerer til dere som er inne😄 dum som jeg var og skulle trade andre aksjer mens vi ventet😅
IMG_0904

3 Likes

Vet at noen her har satsa ganske så heftig i DSRT. Kan bli moro fremover nå :sunglasses:
Må komme meg opp på et mer anstendig nivå jeg også nå

1 Like

Klokken er 3,43 måtte opp å pisse. Tok et glass vann og sneiet innom nettet. Og, hva ser jeg……
DETTE….Drøm eller virkelighet.
Nå blir det rulling resten av natta.
Børsen åpner om nøyaktig 5 timer og 13 min.
Natta…

4 Likes

Jeg ser OKS har likt posten på Linkedin nå, så da er iallfall DC klar over hva Limoneira har lagt ut.

3 Likes

Og jeg som prøvde å selge meg litt ned igår fordi jeg trodde aksjen skulle ned.
Nå blir det bytte av strategi til å klore seg fast:-)

Da blir det ingen børsmelding i dag…?

Kanskje dealen ikke er signert og vi slipper børsmelding, hadde jo vært nydelig, etter det vi vet nå.

1 Like