Godt innlegg og enig i mye, igjen så kan den kjøres høyt på tynn luft, men ingen backing så siger den ned igjen. Litt derfor jeg like illikvid også, prøve å spotte aksjene man som mlndfe kan ha en fordel kontra de større og treffe på de før bermen kommer inn, der har du massiv oppside, men risk naturlig nok. Man må hvertfall gjøre sitt beste for å minimere den risken, når man har den investeringsstrategien.
Er jo det dere nevner som var litt av mitt poeng, hadde det vært så enkelt, kunne jo bare de største tatt noen små poster hver, kjørt den over 8,- også har du teknisk signal. Vet jo om flere som kjører den strategien også, følger med på tekniske kanaler, kjører kursen over tekniske kjøpssignal for så å dumpe.
Uansett, ser meget bra ut fundamentalt, så blir spennende fremover:)
Så jeg tror ikke institusjonelle kommer til å dra denne over 8,-, jeg tror det er de som drar den over 14,- som alltid annet av illikvid som har droppet i historien så kommer institsjonelle først inn etter kursen har steget meget på forventninger før pengene er i kassen. Som f eks supply, som var det siste jeg var med på, da alle hatet soff og Sioff på 5 og 3 kroner. Er jo dette som er det lukrative med å treffe og være tidlig ut, men vanskelig å spå og mye kan endre seg underveis.