Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

:joy: :joy: Denne tråden kan være ganske underholdende til tider.

3 Likes

Superselgeren som ble ansatt i høst må spise mye dadler. For jobbe gjør han ikke :sweat_smile:

1 Like

Dc har også så sent som i q4 presentasjonen vist at de forventer ca 40% økte vannkostnader for golf (Berkeley I dette tilfellet) de neste fem årene:

Inntektsveksten i pay-per-save skyldes utelukkende økt pris for vann.

1 Like

Grufull rapport, verste du har sett i et aksjeselskap…gjør oss alle en tjeneste og selg aksjene dine. Kan ikke fatte hvorfor du fortsatt er aksjonær og spyr ut negativiteten din. Kanskje du sover bedre om natta også.

Den tidslinjen der er nok grei nok for et lite saas, ikke indudtri

Utdyp gjerne.

1 Like

https://reports.weforum.org/docs/WEF_UpLink_Annual_Impact_Report_2025.pdf

2 Likes

Ser han er Landscape manager hos NEOM

5 Likes
2 Likes
5 Likes

Bra snutt det der. Kanskje lov å håpe på et par kontrakter til når OKS er i statene?

Aksjonærer i dette selskapet der jeg sogte med tap på over 400 000 kr kunne tenkes å være interessert i at det finnes langt bedre investeringsmuligheter.

1 Like

Nja vi kan jo late som om dadler og golfbaner er en gullgruve, men aksjekursen ser ikke til å ha fått med seg det.

Det de driver med i Linkedin er jo rene networking og det kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Å male fanden på veggen mens kassa er tom hjelper intet. Vi venter på reelle inntekter.

1 Like

Hvorfor gidder du egentlig? Om du har solgt deg ut av DSRT med tap, beklager det. Men da tjener du haugevis med penger der du har investert på ny, men har ikke de et eget forum? Spør for en venn

2 Likes

Vel, vi kunne ikke brydd oss mindre om dine stadige sutringer

1 Like

Er det bamse far som er tilbake på en liten visitt. Alltid gøy med helt nye nick som kommer inn med sprudlende positivitet😉

3 Likes

Offensivt på markedsfronten nå!