Ser han er Landscape manager hos NEOM
Bra snutt det der. Kanskje lov å håpe på et par kontrakter til når OKS er i statene?
Aksjonærer i dette selskapet der jeg sogte med tap på over 400 000 kr kunne tenkes å være interessert i at det finnes langt bedre investeringsmuligheter.
Nja vi kan jo late som om dadler og golfbaner er en gullgruve, men aksjekursen ser ikke til å ha fått med seg det.
Det de driver med i Linkedin er jo rene networking og det kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Å male fanden på veggen mens kassa er tom hjelper intet. Vi venter på reelle inntekter.
Hvorfor gidder du egentlig? Om du har solgt deg ut av DSRT med tap, beklager det. Men da tjener du haugevis med penger der du har investert på ny, men har ikke de et eget forum? Spør for en venn
Vel, vi kunne ikke brydd oss mindre om dine stadige sutringer
Er det bamse far som er tilbake på en liten visitt. Alltid gøy med helt nye nick som kommer inn med sprudlende positivitet😉
Offensivt på markedsfronten nå!
Det nevnes 5 Lnc installasjoner de neste 4 ukene. Noen som vet hvor/hvem? Tar det på husken, men golfbanene var ikke de planlagt sommer/høst?
Godt spørsmål.
Woodland Hills Country Club behandles i løpet av få uker.
De andre 4 er ukjente for min del, men kan være piloter av en viss størrelse? Evt at Oasis Dates har bestilt ytterligere behandling?
5 LNC installasjoner de neste 4 ukene, var jaggu godt jeg fikk handlet enda litt når kursen var lav:-) Er nesten en sykdom å handle fordi kursen er lav. Ikke bra:-)
Syns de bør komme med den ene etter den andre børsmeldingen nå fremover. Gleder meg. Håper de som vil selge billig snart er fornøyd.
Piloter ?
Hadde nok vært meldt om det var fase 3 kontrakter ja, men det bygges bra:)
Den nye enheten vil vel kunne gi et godt inntrykk på pilotene fremover og øke sannsynligheten for at kundene blir med videre.
Selv om jeg har solgt meg ut, betyr ikke det at jeg kan selge noen av gevinstaksjene og kjøpe tilbake aksjer i dette selskapet. Derfor følger jeg fortsatt med her.