Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

“fantastic agreements… for several golf courses around the corner”

Her er det bare å glede seg :blush::golf::blush::golf::blush::golf:

2 Likes

Gøy, men rimelig spaca å skrive det før børsmeldinger :sweat_smile:

Det er jo ikke det om det er fase 1 implementeringer, de melder kun fase 3 kontrakter.

Tvilsomt at det er det.

OKS snakker om fantastiske golfkontrakter rett rundt hjørnet

@Bingo123

Ser poenget ditt, og er litt enig.
Men de er ikke signert og sånn sett ikke sikker.
Kommentaren er et tydelig tegn på hva OKS tror kommer :blush:

:golf::relaxed::golf::relaxed::golf::relaxed:

3 Likes

Ikke noe nytt det her. Ble meldt at en håndfull kontrakter vil komme i nærmeste fremtid på q-rapporten. Det han skriver er egentlig det samme som ble sagt der og dermed innafor etter min mening.

4 Likes

Tar ingenting for gitt:)

Tolker du ikke denne som de har gjort mange fantastiske avtaler som er klar for implementering rett rundt hjørnet? Hadde det vært noe annet en fase 1/2 så hadde de avtalene vært meldt?

Nei

Jeg tolker det som :" fantastiske avtaler (for påføring av lnc som gir av vannbesparing) er rett rundt hjørnet"

Redigert :
Kommentaren fra OKS kan tolkes på begge måter, men det fremstår (I mitt hode) usannsynlig at påføring er rett rundt hjørnet. Årsaken er at det er litt planlegging før påføring. Evt kontrakter burde isåfall vært meldt allerede. Derfor holder jeg min tolkning som den klart mest sannsynlige.

Veldig rart å melde dette på den måten da i såfall. Vi får vente å se, har veldig troa på at golf kommer nå:)

Nettopp derfor jeg tenker det er fase 1 kontrakter som skal påføres. Da det er vedlikeholds vindu i disse tider.

Tenker Lennha er på ballen

Jeg tviler ikke på at det kommer, jeg bare tolker dette som at det er påføring i vedlikeholdsvinduet han mener her.

Da hadde han ikke skrevet “fantastic agreements”.

Da hadde han kun skrevet noe a la “deployment of water conservation solutions to several golf courses”

Det er sant, ser ut som avtaler ja, plager meg at han melder dette på denne måten, heller enn å la de komme når de er signert. Samtidig er det rimelig kjent at de har guidet flere kontrakter fremover, så greit nok.

Chat gpt sin mening: Hvis disse “fantastic agreements” allerede er signert og klare for implementering, er det relativt trygt å dele dette som en positiv nyhet. Men hvis det kun er snakk om pågående forhandlinger, kan det være risikabelt. En mer forsiktig formulering, som «vi ser frem til spennende muligheter» uten å love for mye, kunne vært klokere.

Er sikkert formaliteter og administrative avklaringer som gjenstår før avtalene signeres.

2025 ser ut til å bli et meget hyggelig år for aksjonærene i DC. Endelig!

Er et stykke opp til å komme ut av bearish terreng, skal helst etablere seg over 5.7-5,9 et sted. Første delmål den driver med nå er å komme seg over 50 dagers snitt.

1 Like

Det er jo også en marked- / salgsside til posten.

Hvor fant du den meldingen fra OKS til Kevin Neal ?

LinkedIn

Takker. Jeg må lete litt bedre:-) kjekt å lese slike meldinger. Spennende tider fremover, forhåpentligvis ganske lukrative også.

1 Like

Hva med å legge ut link til posten?

Har selv forsøkt å finne den, men uten å lykkes.
Mulig leteegenskapene mine er like svake som @lvik denne lørdagskvelden