Vet ikke hvorfor linken ser sånn ut her, men tar dere til posten
Hm…linken leder ikke til posten.
Hender det blir sånn med linkedin av og til.
Kan du ta skjermbilde av innlegget som oks kommenterer?
Evt opplyse om på hvilken profil vi finner det?
Det er i anledning Kevins 1 års dag i DC
Bare gå inn på hans profil
Følge hvis man vil
Lov til å håpe på en god uke…børsmelding av nye golfkontakter samt diverse andre gode nyheter…
Ja. Lurer på hvor mye penger inn som skal til før markedet er villig til å reprise aksjen en god del
Dc kommer nok til å overgå 10x2024 inntekter med god margin…
I praksis er rundt 13 mill for 2025 allerede i boks.
Tydeligvis altfor lave summer foreløpig til at markedet er villig til å reprise
Høres bra ut for oss, men det er småpenger egentlig
Sikre inntekter for 2025 er pt 1,5 mill.
Men i praksis er det veldig sannsynlig at vi allerede nå kan regne inn 13 mill
Vært mye snakk om kapitalsituasjonen. Jeg er langt fra sikker på at selskapet trenger kapital i år.
Ja, skjønner det, men markedet mener at det altfor lite det også. Vil tydeligvis se helt andre summer. Kurs 5 lyver ikke
Tror ærlig talt det er få som følger med.
Angående kurs så må du ta med i betraktning at det er arvinger, uten særlig interesse/innsikt, som har lagt en tung stein på kursen.
Frykt for utvannende emisjon påvirker også.
Jeg tviler sterkt på at det kommer til å skje.
Nina ga seg ? Hvordan skal de unngå emisjon ?
Gode inntekter vil dytte cashbeholdningen
Jeg blir ikke overrasket om Dc leverer 30-40 mill i år, og ekstremt god fart inn i 2026
Så da vurderer han/selskapet det som en fornuftig strategi å gå ut med «fantastic agreements» på nettet bare sånn til info/heads up før en børsmelding for å holde entusiasmen ved like hos de investerte? Ikke akkurat tillitsvekkende så blir litt vanskelig å ta det seriøst. Kan oppfattes som en strategi for å holde kursen ish der den er før en emisjon. Ikke lett å være uenig i at det fort kan bli enda en liten kursknekk hvis det nå ikke kommer rimelig kjapt en positiv melding rundt denne luftige lovnaden.
Det er forsåvidt ikke noe nytt at de er i forhandlinger/dialog med de store golfanleggene (250-300 acres).
Avtale med en sånn vil være en fantastisk avtale.
Betingelsene er rimelig like på tvers. Areal for behandling er en hoveddriver for pris/kontraktssum.
Hvis de faktisk signerer en av disse store golfavtalene så er det selvfølgelig en positiv trigger. Så absolutt. Men så lenge det bare er vage hint om «fantastiske avtaler» er det vanskelig å prise inn noe annet enn mer usikkerhet. At betingelsene er like på tvers hjelper lite hvis de ikke faktisk lander en konkret avtale. Markedet reagerer ikke på hva kunne ha skjedd, men på hva som har skjedd. Hvis avtalene virkelig er så fantastiske så hvorfor ikke bare vente til de er signert å børsmelde dem skikkelig?
Blir faktisk litt skuffa dersom det ikke meldes om kontrakt(er) i løpet av uka som kommer etter det som er sagt på SoMe….
Jeg er motsatt.
Nærstående børsmelding (få dager) og han hadde latt være å kommentere slik han gjorde.
Det er nok noe de jobber med, og som vi kan forvente i løpet av våren.
Rett rundt hjørnet….
Hvor langt er et hjørne