Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Da må du lese igjen eller spørre chat gpt om blant annet punktet jeg leser om nå. 5.1.5. Ser ut som nok av grunner for hvorfor LNC er å foretrekke:) veldig positivt for Desert Control dette.

Også får du huske at dette er en review.

På et helt overfladisk nivå, tilsvarende som man kan finne her inne. En oppsummering av LNC sine fortrinn hvor det er opp til leseren hvorvidt man vil ta påstandene for god fisk.

Du er ikke sann, dette er fra en forskningsrapport. Dette er basert på den faktiske forskningen som er gjort. Dette er ikke basert på tilfeldige meninger og spekulasjoner, men nøye gjennomgang av de vitenskapelige dataene. Dette er altså en review, konklusjoner de har kommet med basert på forskning. Jeg gir opp😂 tar kveld nå, god natt.

Er klar over det :wink: Derav hvorfor det er spesielt å slenge rundt seg med såpass svulstige superlativer som latterlig bull når den tilsynelatende ikke bringer noe nytt på bordet overhodet.

2 Likes

Alt som står i det ferske dokumentet har du hørt/tenkt om? Ingenting nytt? Wow hva di vet!

Har vi fått en forsknings artikkel som bekrefter at lnc er overlegen i forhold til erosjon før? Det tror jeg ikke jeg har sett, har du link?

Rapporten underbygger i hvertfall selskapets påstander, og vil kunne bidra til å legitimere teknologien i regionen. Det er bull for meg, LNC er jo revolusjonerende i seg selv, men rapporten har tilsynelatende ikke vært veldig kursdrivende i seg selv frem til nå, så det kan godt være vi må fortsette å smøre oss med tålmodighet :slightly_smiling_face::v:

1 Like

Enig, meget bull rapport, sånne rapporter er gull verdt for selskapet. Kurs kortsiktig er en annen sak, men lang sikt så tror jeg kursen fort kan reagere positivt på dette. Skader ikke med sånne rapporter når man skal selge produktet, kontrakter, partnere, etc, som kan få kursen til å gå.

For meg blir det å slå fast det fullstendig åpenbare. Har heller aldri påstått at den er helt uten betydning. Det er graden av opphaussing som jeg reagerte på. Denne er mer down to the earth:

Den er latterlig bull, selv om mye er kjent fra før gjør den ikke mindre bull, så i mine lyne er den latterlig bull. Så får du synes det er så mye opphaussing du vil. Forskningsrapporter har en tendens å møte et miljø som kanskje ikke kan selskapet like godt som deg.

Den er ikke latterlig bull når absolutt alt kan kjøpes for penger i de områdene. Som delegitimerer selv objektive forskningsresultater om LNC sine fortreffelige egenskaper. Som nevnt av OKS mangfoldige ganger. Helt uten betydning er det overhodet ikke, men knapt noe taes for god fisk. Derav viktigheten og nødvendigheten av piloter i den fasen som DC fortsatt befinner seg i.

Vann er en knapphetsgode i disse regionene, det er ikke like lett å kjøpe seg ut av disse problemene. Jeg tror du undervurderer statlige aktører i forhold til det å ikke kaste bort penger. I masdar sin utviklingsplan stod det blan annet at LNC var for dyrt, helt til myndighetene skrudde opp vannprisen. Da gikk de for det likevel. Nå har lnc blitt mye billigere, men det er likevell nødvendig å få fram alle fordelene LNC har, mindre bruk av jødsel, kjemikaler, reduksjon av erosjon, stabiliserer jorden, etc. Noe jeg synes denne rapporten får fram på en ypperlig måte, basert på forskning og data av seriøse forskere og uavhengige institusjoner. Jeg har heller ikke sagt at piloter ikke er nødvendig, det kjører de også på med, som er kjempe bra og nødvendig. Som jeg har sagt, LNC blir mer og mer kjent for hver dag og det rulles ut mer og mer LNC for hver dag. Og uavhengige bulle uavhengige forskningsrapporter som underbygger LNC er latterlig bull:) husk jeg snakker ikke kurs nå, på growth så blir det helt sikkert ikke veldig til reaksjon, men for selskapet, nam nam.

Å ja, nå skjønner jeg, du indikerer at forskningen er kjøpt og betalt, at forskerne og universitet i Egypt er korrupte. Herregud, nå begynner det å bli flaut, Aaleby.

Hahahaha, er vi virkelig på dette nivået? :joy::man_facepalming: Indikerer ikke det overhodet. Refererer kun til hva OKS har gjentatt flerfoldige ganger, at det finnes knapt noe uavhengig i disse regionene. Sett utenfra. På grunn av vissheten om at absolutt alt kan kjøpes under bordet. Det er en kjensgjerning som har underminert resultatene som DC har kunnet vise til fra UAE vedrørende LNC sine fortreffelige egenskaper. Og derav viktigheten av forskningssamarbeidet med Universitet i Arizona, hvor resultatene vil få en helt annen pondus (troverdighet/gjennomslagskraft).

Ta en titt på denne stillingen på Desert Control: Research Assistant

1 Like

Begynner virkelig å bli flaut. Responderer med latter, indikerer at resultatene er kjøpt, universitet i egypt og forskerne er visst ikke til å stole på. Lukter desperasjon fra deg her. Ja kutter den her, for virkelig en mindre matnyttig diskusjon skal man lete lenge etter.

Trodde aldri du skulle synke så lavt.

Vet du hva som er både latterlig og fordømt provoserende? At du tyr til slike nedrige utfall i et forsøk på å kue noen som presenterer et annet syn på en sak enn deg. Som er en ekstrem mangelvare her inne. Noen som kan vise til andre vinklinger. På en saklig måte. Og nei, jeg har ikke indikert at resultatene er kjøpt. Overhodet. Som bør fremstå tydelig for alle og enhver.

Desperat? Hvorfor? :man_shrugging:

3 Likes

Kan ikke Dere to fortsette på PM? Denne diskusjonen er så lite interessant for oss andre å lese!!

12 Likes

Helt enig med deg her…dette er en diskusjon for spesielt interesserte. Det som imidlertid er klart for oss som har fulgt med en stund er at Aaleby har et helt annet ståsted nå enn for la oss si et par år siden

1 Like

7 kr blank