Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Som oftest som du selv sier så får man et annet syn om man er inne eller ute av aksjen.
Hvis du er ute og finner ut at du vil kjøpe, hvorfor vil du da selge med det samme du er inne? Du må ta et valg, stå for valget og ikke la aksjekurs styre følelsene og valgene dine. Tror du på selskapet og vil være investert, så kan du prøve å ikke se på aksjekursen på en måned f eks, eller se på den 1 gang i mnd, og heller følge med på selskapet, så tar du valg fra hvordan selskapet utvikler seg og gjør det istede for usikre valg basert på hvordan en høybeta aksjekurs gjør det.

2 Likes

Anbefaler å begynne å skrive jeg heller enn man. Greit å unngå å tro at man snakker for alle når sannheten er en helt annen.

3 Likes

Jeg er helt enig i det. Selv var jeg veldig kritisk i en tidlig fase pga skuffende utvikling i Emiratene. Da fikk jeg massiv kritikk fra Å… og en rekke andre fordi jeg ikke uten videre kjøpte det Sivertsen forespeilte.

4 Likes

La oss for all del ikke begi oss ut på det sporet. Du var på bærtur. Også i positiv retning (forventet at inntektene skulle begynne å løpe allerede fra sommeren vår/sommer 2022) og lanserte den ene obskure teorien etter den andre omkring OKS. Som var det undertegnede reagerte sterkest på.

Husk at klokken viser rett hele to ganger hvert eneste døgn.

1 Like

Hva forespeilte Sivertsen?
Og eventuelle påstander må du dokumentere

Legger ut en fin artikkel.

“Article by: 4Revs Reseacher Suryakumar Appu | September 2021”

Noe også artikkelen bærer preg av. Har skjedd mye positiv R&D siden den ble skrevet

1 Like

Den var fin :+1:

1 Like

Det ligger mange fine artikler ute, skrevet senere tid om en leter litt. Føler ikke jeg kan spamme ned forumet hver dag, men litt må får en tåle.

Bedre dette enn min, Aaleby og andre sin småkrangling:)

Nytt drypp fra Midtøsten. Potensialet i FN og Saudi 2030 trengs ikke å utdypes. Får snart «blue balls» av hele greia, vi trenger kontrakter og MOU’er.

1 Like

Var det ikke siden 2021 Desert hadde jobbet med Masdar? Signalene over tid har vært at det jobbes godt på bakrommet i Midtøsten.

Også vet vi at det er gjennomført 20ish antall piloter i Midtøsten, og i tillegg/noen av de forstadier til store offentlige prosjekt.

https://www.arabnews.com/node/2527001/amp

Og prosjektene starter nå, from ambition to action.

Saudi Arabia’s Minister of Environment, Water and Agriculture, Abdulrahman Al-Fadley, said: “As hosts of the largest-ever UN conference on land and drought this December, one of our priorities is to further the country’s commitment to a drought-resilient future".

Tror det vil skje mye før COP 16 i desember.
Meinhardt group Al Ula (Bastin George) følger også med på desert, så kan man jo sjekke ut hva han driver med:)

Etter sommeren kommer mer fra very high end golf baner også, ref videoen med Kevin Neal.

Så det skjer mye nå på mange fronter, viktig den scale upen desert driver med nå, forenkle implementering, tidsbruk, effektivitet, så de får pøst ut lnc.

5 Likes

Fint bilde

3 Likes
3 Likes

Fantastisk svar i komentar feltet😅 Denne Hen hater virkelig DC.

Kan det være Desert Control publikasjonen de jobber med her da?

Safeer Ahmed Facilities mainteance manager at the private office of sheikh mansour bin zayad al nahyan har likt SDC. Vedlikeholds sjefen til Visepresidenten i UAE der altså. Dette er vel han som eier man city.
Sånne småe drypp som er litt morro å følge med på mens vi venter på nyheter:)

3 Likes
3 Likes

Han ser ut til å være fra Egypt.
Som kjent var det der Olesens/Desert Controls reise med LNC startet.

I Egypt har de i mange år tatt i bruk stadig mer av ørkenområder til dyrking:

1 Like