Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Da ville jeg solgt. Føler det går litt på repeat her nå, dag inn og dag ut. Er kursen fullstendig krise og ja dette har du ikke troa på nei. Er kursen opp så motsatt, dette blir så bra ja. Gjør deg selv en tjeneste, kjøp fond, pust ut, slapp av, kos deg og bare nyt livet:)

5 Likes

Off topic. Slutt å plage alle som deler sin usikkerhet med medskribenter. Noen kan unngå tap på den måten.

1 Like

Dette er en god beskrivelse på dine innlegg på denne tråden.

2 Likes

Plager ikke, gir et vennelig råd om å selge om man ikke har troa.

Det er ikke vennlig når du sier det hver uke. Da er det mobbing.

Kan du henvise til at jeg sier det hver uke? Eller kommer du nok en gang med løgn.

Det er noen her som ikke vil høre av annet enn at dette kommer til å bli enormt. Hvis det som ble presentert nå på Q2 er så fantastisk, hvorfor går ikke flere store inn og kursen gjør er skikkelig rykk?
Face the fact, aksjen har totalt krakket og de presenterte LNC omsetning på 500.000 NOK i Q2
Jeg klarer ikke se for meg at dette selskapet kommer til å close så store avtaler at de faktisk kommer til å tjene penger.
Blir nok mer en kamp om å hente penger snart

I denne tråden, akkurat som i biotektrådene, er det noen selverklærte forum konger som tror de kan sette dagsorden. Og til syvende og sist går det at skogen og penga er tapt. Skikkelig suksess prosjekter.

4 Likes

Helt fair å mene det, jeg tror du tar feil.

Kan du utdype denne.

Du kjøpte vel selv flere aksjer i DC for bare en drøy uke siden? Siden da har det kommet en Q2 med mye god og konkret info.
Hva forventer du som investor? At avkastningen skal komme med en gang du kjøper?

Og siden kursen ikke går etter ditt siste kjøp, så tømmer du din egen dårlige magefølelse her - igjen. Tror du folk er interessert i det? Tror du selskapet bryr seg? Tror du det kan bidra positivt til din egen investering?

4 Likes

Jeg så ikke deg i de biotektrådene

Bare tror det er greit å frem slags «motstemmer» her også
Antakeligvis er det såpass mange som sitter på såpass mye egenkapital så de har råd til tape penger
Tenk hvor mye tid som er sløst bort her siste årene på helt elleville risikoprosjekter. Det er skrevet side opp og side ned, skeptikerne har fått på pukkelen. Og nå er det Desert Control som skal bli gigantisk.

Jeg tror der det totalt feiler er at man her alt for fort tror at akkurat de norske knøttene som er på børs her skal få kjempesuksess internasjonalt. Det skjer nesten aldri bortsett fra energi og shipping.
Hadde vært mye bedre å handle start ups i USA

Der vil en app med folk som tilbyr hundelufting i California være MYE mer verdt enn DC på ganske kort tid (true story)

Motstemmer er topp det, men da må det fundamenteres i analytisk tankesett, begrunnes på en konstruktiv måte.

At noen føler noe er tynt og særdeles flyktig grunnlag. Minner meg om mest om “Fornemmelse for hvor” med Kristian Valen

Du kan å stille krav du @Hayen

sutring er ikke en motstemme, men en plagsom mygg. Kan du vær så snill å lese deg opp på selskap, marked, etc og komme tilbake med et skikkelig innlegg, der du kommer med ordentlige argumenter mot at selskapet skal lykkes, hvorfor du ikke de tror lykkes osv. Ikke bare, de får det ikke til, kommer aldri til å få kontraktet, kursen går bare ned, sutre sutre sutre. Kom men en motstemme da, da skal jeg hylle deg. Samme med morti, kom med et skikkelig fundamentert innlegg mot selskapet, da skal jeg hylle deg også, nå er det bare svada.

4 Likes

vi må få opp kvaliteten på tråden, vil gagne alle. da må følelsebasert sutring vekk og fram med begrunnede synspunkter.

3 Likes

Du er så god på å lese deg opp så du har funnet ut hva ? Det er jo bare masse testing, testing og atter testing og MASSE prat
Jeg klarer ikke se for meg at de skal få til noe skikkelig stort noengang

1 Like

hvorfor ser du ikke for deg det?

Det er en sterk magefølelse etter å ha fulgt dette selskapet fra start

følelser igjen, hvorfor får du de følelsene?