Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Hvilken storm? En ordre på 4-5mnok?

Du må gjerne definere begrepet selv…jeg tenker på golf kontrakter, Arizona rapport samt «godis» fra SDC og MDC…tror størrelse på kontrakter ikke er vesentlig…snøballen må bare begynne å rulle

Over 1 mnd siden OKS la ut noe på LinkedIn. Samme med selskapet også tror jeg. Uvant med så lite aktivitet, får håpe de er for busy :money_mouth_face:
Får ikke håpe at lunkne tilbakemeldinger fra golfbanene har gjort noe med gløden.

Har det noe betydning for deg da? Du tror jo uansett ikke de får noen kontrakter innen golf.

Jeg håper, men sliter med å se det for meg

Om et par golfbaner tar inn 4-5mnok, betalende golfkunde så kan du jo regne på potensiale, tusenvis av golfbaner som vil ha nytte av LNC ifølge Neal, Men kan jo begynne med de banene de har i pipen.
Så kan du krydre med Strategiske kontrakter for broad implementation i Midtøsten i slutten av året.
Adde på litt UN og Fagfellevurdert forskning, som igjen gir kvalifikasjoner til statlig støtte. At kunder skipper fase 1 og hopper rett til fase 2, skader ikke det heller. Lukter litt storm om guidingen her holder, men ingen garantier for at den holder. Men da kan man begynne å lure på undersnakke og overpresterer strategien, de skal være rimelig sikre på å holde guiding når de har uttalt dette. Men time wil tell.

3 Likes

HODL :upside_down_face: Dette blir bra!


2 Likes
5 Likes
3 Likes

Ikke lett å skjønne handelsmønsteret i aksjen….

Er bare å spørre @Savepig ? Ingen nyheter, hva skjer teknisk?

Aksjen er i en klar nedovertrend med masse motstand over seg og en del støtte på dette nivået og litt nedover man bare får krysse fingrene for at holder.

Mawarid desert control endrer navn.

6 Likes

Mawarid Desert Control, nå Soyl, har også laget en (ny) hjemmeside:

https://www.soyl.ag/

Flott hjemmeside.

Er dette statementet nytt?

Sebastien Miller
Design Manager at Masdar City

Liquid Natural Clay (LNC) has significantly conserved water and maintained lush landscapes at Masdar City. The Pump Track Park, an early adopter of LNC, has supported water savings and the Federal agenda on water security. A 7-month study showed up to 60% water savings for trees in specific months.

4 Likes

Mener det har vært oppe på hjemmesiden til DC en god stund.

Ikke nytt. Vært “svart på hvitt” flere plasser.

… Men det er fremdeles god info som fortjener sin plass i lyset.

2 Likes

Den halter seg av gårde ca rundt siste viktige støtte jeg hadde i mitt chart for en god stund siden, så ser ikke supersterk ut for å si det sånn.

Vi får håpe den ryker da:)