Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

1 Like

Ser ikke så galt ut om vi kan close uken over de ukentlige glidende snittene…

1 Like

Stemmer og hvis noen lurer på hva som skjer om den ikke gjør det, så er det bare å se lengre opp / tidligere i grafen din.

Treffer den imaginære trippeltoppen din og lager en kvadruppeltopp?

1 Like
2 Likes

Deler div fra FA sitt forum.

1 Like

Oppgang ut av det blå de siste dagene…eller?

Man skal være litt varsom med å feire for tidlig når marketcap stiger med ca 40 millioner på bakgrunn av 1 millioner i omsetning av aksjer. Men pen oppgang!

Volumet er, siste tre dager sett under ett, iallfall mye høyere enn på veldig lenge.
Og kjøpersiden har fremstått aggressiv i å ta fra selgersiden.

Aksjonærlistene ikveld kan gi en pekepinn på hva som foregår

4 Likes

Solid økning ift de siste månedene, fremdeles veldig lavt ift hva man så en stund tilbake. Den banket seg ivertfall dønn gjennom vinkelen og opp til toppen av området jeg har på mitt chart. Etablering over ville være pent.

7 Likes

ooo - kan listen over partnere oppgitt hos Soyl være grunnen til at kursen går?

https://www.soyl.ag/

Silal, Neom, mv.

3 Likes

Hjelper sikkert på, men dette tror jeg er forventninger bygges igjen, det er guidet kontrakter innen golf, større strategiske kontrakter i Midtøsten og at antall potensielle kunder som kjørere pilot nå øker i takt og det begynner å bli en god backlog.

1 Like

Enig i det, this could be it, blir spennende å se hvor eksponentielt dette vokser videre :grimacing:

1 Like

Joho. Trenger bare å gå opp 220% til så er jeg i breakeven. :crazy_face:

3 Likes

Jeg har fått snittet ned, så jeg mangler ca 20% :v:

1 Like

13 Likes

Sier listene noe om hvem som kjøper disse dager?

Én enkeltaktør som kickstartet det hele. Virker tilsynelatende ikke som noen virkelig storfisk og er førstegangskjøper i DC.

1 Like

Det viser vel hvor lite som skal til for å pushe aksjen oppover. Men det samme er sikkert sant nedover også.

Ja, det er jo beviselig, har ikke vært skyhøye volum på vei nedover heller. Så jo bare han Brage, var ikke veldig mye aksjer han hadde, men klarte å sende kursen nedover. Samme gjelder begge veier, så det blir ikke lett å få tak i aksjer om interessen begynner å komme nå.