Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Jeg solgt meg helt ut når kursen gikk i 12+ for over et år siden.
Var Vanskelig å kjøpe aksjer igjen. Visste aldri når den kunne stige igjen , og fikk kun kjøpt mindre antall i slengen. Var dessverre ferdig å handle før Brage begynte opphør salget sitt.
Nå har jeg gav på 7.4 og ferdig handlet. Kommer ikke til å selge noe igjen, om ikke 200% opp på en dag:-)

Og skal man ta billett til dette toget så er timingen tilsynelatende god.

Venter på følgende før årsskiftet :

  • Detaljer og oppstart pilot med Verdens Matvareprogram. Kjøres i irak
  • Fagfellevurdert rapport fra Universitet i Arizona (2 år testing med kontrollfelt osv). Kan legge grunnlaget for at LNC blir godkjent som vannbesparende tiltak, og med det utløse støtte fra myndighetene.
  • To kontrakter i USA med golfanlegg (fase 3 leveranse)
  • Avtaler Midtøsten (minst to) som gir “broad adoption”
  • I tillegg cop16 I Saudi Arabia der lnc blir iallefall vist frem og promotert av lokale partnere/prosjekt

Med den omsetningen som har vært, så blir det lett trangt i døren når/hvis noen vil inn

7 Likes

Morsom sperre lagt ut på 8,20…500k aksjer😳. Hva er vitsen?

Det logiske om noen legger ut 500k synlig et stykke over Ask/bid, er ikke at de vil selge, men kjøpe.

BBC Learning English - 6 Minute English / Saving water in the driest place on Earth

1 Like

500k er ganske betydelig i en så lite handlet aksje… Hvor vi skal på kort sikt bestemmer storegutta nå. Begynner posisjoneringen for å bli med om ting blir som forventet siste del av året/starten av neste?

Hehe, hadde jo vært gøy om noen bare plukket den da :upside_down_face:

Aksjen har brutt opp på høyt momentum og volum gjennom masse motstand. Hvis støtten rundt 7 holder, kanskje med en retest på dette nivået, ser dette mye bedre ut teknisk nå.

2 Likes

Bryter ikke opp før den stenger over på daily, retester som du sier og så stenger over lokal high.

3 måneder igjen nå Morti

Ser ut til at endel på børsen ikke tror særlig på scenarioet du skisserte:

1 Like

Ja står ved den. Men venter de lengre så bli bare emisjonen til dårligere pris. Selvsagt ønsker selskap og de store eierne å få ut en del positiv info før den kjøres. Viktig da å tenke på at emisjon kursen ofte settes p0 snittkurs av siste 3 mnd e.l.

Mens noen er opptatt av å lete etter bunnen i glasset, har andre fokus på hvor høyt treet blir

Ja noen står utenfor og har unngått tapsluket. Andre gikk inn alt for tidlig og har bare opplevd sorgen. Men hadde jeg vært inne så hadde jeg ikke jublet om emisjonen ikke kommer i år. For da betyr det ikke bare at kursen blir sattlavere, men også at ledelsen ikke finner noe å hause.

2 Likes

Vi får krysse fingrene for at mid-term rapporten er offentlig til dette store arrangementet :crossed_fingers:

1 Like
2 Likes

Fortsatt 500k til salgs på 8kr :sweat_smile:

Det er jo mulig hen som ligger med 500 k aksjer på 8, plukker under. Fungerer jo greit som en sperre…

Så det var noen som fikk en bit (7-8000k aksjer) av den i 09:12 tiden, så en kan kanskje sammenholde med aksjonærlistene hvem det er? Det er vel ikke så mange som har 500k+ aksjer?

Topp 23 for å ha 500k eller mer.

Nei, ikke godt å si. Kan være en som ønsker å vise at 500k er til salgs som blokk?

1 Like

Håper jo at jeg har rett; at det er en på topp 20 som fyller på…

1 Like