Mulig mulig begge deler (hvis det er ingen av topp 23 som synker med 7-8000k aksjer så er det vel sikkert noen som er på kjøperen).
Så at det lå en blokk på 150 000 på 9-tallet også.
Mulig mulig begge deler (hvis det er ingen av topp 23 som synker med 7-8000k aksjer så er det vel sikkert noen som er på kjøperen).
Så at det lå en blokk på 150 000 på 9-tallet også.
Vel, der forsvant 165k aksjer på et blunk. Nå har jo faktisk noen litt større muligheten til å plukke en post uten å flytte kursen.
Hvis det blir en daglig greie at volumet er såpass og aksjen etablerer seg over 8, så har den definitivt gjort et hopp oppover på sentimentskalaen ja.
Ser at den ligger og vaker i nærheten av overkjøpt på momentum, men det kan jo aksjer fint gjøre en stund.
Tradere ser på weekly og så retest. Og deretter en ny high før man kjøper på confirmation og ikke på brudd. Daily brukes av mange men der er det mange flere fake signals/brudd. Så de vil jeg kalle gamlere. Ikke Tradere. Det er kanskje litt omdiskutert, men min soleklare valg av strategi.
Også positivt med høyere topp i RSI nylig. Etter en liten hvilepause nå og om støtten i RSI holder ved retest så kan den gå videre og jeg ville vært bull.
Saken er at om en kjøper på 8 eller 9 er ikke så viktig om man kan øke sannsynligheten for gevinst med så mye om man følger beskrivelsen over.
Gründerns familie har begynt å selge. Alltid noe negativt som skjer i aksjen her når det virker å komme litt momentum.
Saudi Arabia ser ut til å ha et enormt fokus på å utnytte tilgjengelig vann så effektivt som overhode mulig.
Redigert :
Linken til posten nekter å la seg kopiere på en god måte, så her er hele innlegget :
Det har dessverre vært en gjentagende melodi ja
Hvor har du dette fra? Jeg tenkte tanken når jeg så blokken, men ifølge oversikten hos DC har de like mange aksjer? Er denne ikke up to date?
Ninas holding har solgt 7400 aksjer.
Så da er det en lag på noen dager? Det var vel sikkert det som gikk fra blokken ved åpning den ene dagen.
Timingen for salget til Nina kan fort vise seg å være “tidenes dårligste”
Det er vel forsåvidt heller ikke så rart, høyrisiko aksjer er jo ikke for alle. Veldig greit at aksjene ikke dumpes i hvertfall Skal vel bare en trigger til så spretter vi forbi den.
Hun trengte kanskje bare litt cash.
Hehe, jeg leste en artikkel idag om en som lånte penger av en eks for å investere i en memeaksje og i stedet for brukte pengene til «private formål» . Aksjen gikk deretter 28x. Skal vel godt gjøres å toppe den timingen, men vedkommende kan jo forsåvidt ha investert i aksjen igjen for alt vi vet.
Hvem kjøper seg opp?
Liker ikke at selskapet ikke har meldt noe av betydelighet på lenge. Ingen nye piloter er meldt på lenge
Ingen på innsiden kjøper…
Oks ligger lavt. Det bekymrer meg mest
Det har vært ganske massive innsidekjøp i år. Anbefaler deg å lese siste q rapport. Rekord mange piloter og ekstremt mye som skjer. De ligger langt fra lavt:)
OKS har vært CEO i over 5 år. På tide at de begynner å melde større kontrakter snart. Svarene fra golfbanene kommer heldigvis i år
Ikke glem midtøsten: “The progress position us to transform from pilot type deployments to more strategic contracts for broader adoption towards the end of the year”
Der tjener vel bare DC 10% eller noe
Og mye fuzz, men done deals har jeg ikke sett mye til