Midas er megler og lukter kunder:joy:
Midas er arving til Desert Control aksjer
Jeg prøver bare å bli kvitt aksjene mine for husfredens skyld under familiemiddagene.
Ikke personlig men jeg kan kanskje videreformidle handelen til interesserte, Cardio, dersom jeg føler at dette ender i noe seriøst. Men de vil i hvert fall bevare sin anonymitet og kun forholde seg til en megler eventuelt, det er jeg alt sikker på i forkant.
Tror dette er første gang jeg har opplevd at en enkelt aktør ene og alene har presset ned kursen før man godtar blokk. Pleier å være motsatt, dytte opp kurse, også kjøre blokksalg. Med mindre man tvangsselges.
- 3.02 i dag:star_struck:
Er med på 10k aksjer jeg også på en god kurs:-)
15 k aksjer her, om det blir noe
10k her
10k her
10K her også
Rundt 150.000 aksjer så langt, så ca.? Noen som har full kontroll på telling?
Noen som vil organisere dette da? Bingo? Kanskje sende antall akjser man vil kjøpe til Bingo, så ser vi hvor mye det blir totalt, også kan vi jo komme med et tilbud til Hako.
Yes, det høres greit ut
Jeg tenker bud skal ikke høyere enn 5,5, som ståa er nå har han ikke sjans å komme seg ut med 1 mill over dette og fordelen for han er han får oppgjør med engang og at de resterende verdiene hans slipper å ligge under press. Ikke noe vits å gi han noe gratis.
10k her også
To arvinger som ikke har solgt noe enda?
Ole morten har jo vært med hele veien, selger kun litt hvert år for skatten. Siste arving er jo ikke sikkert skal selge.
Du får ringe Grunde Eriksen og be han ta resten, ser han er happy på Facebook. Han har vel en del grunker.
Ninas holding solgt 15k, 2 arvinger som konkurrer om å komme seg ut, kanskje vi bare skal la de kjøre kursen enda litt lenger ned før vi foreslår blokksalget😂 Er så absurd.
Han er medlem av gruppen der ser jeg. Men ikke aksjonær pt?
Ligger under DnB konto, mener jeg