Der tolket jeg det som at det kommer flere nyheter i år…
Takk. Synd at disse arvingene legger en klam hånd om kursen fremover.
Nå er vel den vitende oppfatning at flytende nano leire er ikke så tynt som vann, men den har jo som vi vet en lignende konsistens som en veldig rennende gel eller en tyktflytende væske. Den er jo vanligvis designet for å ha en flytende, men litt tykkere tekstur, som gjør at den enkelt kan påføres på overflater samtidig som den opprettholder egenskapene i nanoskala som forbedrer funksjonaliteten, for eksempel jordstabilisering eller vannfiltrering. Selv om det er mer flytende enn fast, er det merkbart tykkere enn vann. Poenget er vel at det blir flisespikkeri i mine øyne.
Her fra DC:
Desert Control’s Liquid Natural Clay (LNC) is a water-based solution where natural minerals and clays are finely dispersed in water, resulting in a liquid with a consistency similar to water. This allows for easy application to sandy soils, enhancing their water and nutrient retention capabilities.
Les deg opp.
Bør ikke plage OKS med spørsmål som kan besvares ved å lese seg litt opp.
DC har jo tidligere rapportert om vellykkede forsøk med å spre LNC gjennom vanningsanleggene på golfbanene. Så LNC havner der vannet havner. Ser ikke hel at det er et problem.
Sender ikke spørsmål om det
Vi har som nevnt i forrige rapportering meget positive resultater fra de golf og landskapspilotene som er i gang, og jobber mot målsetning om å få signert første kontrakt for komplett bane rundt årsskiftet - men denne vil også da ha vært gjennom både fase og fase 2 i forkant.
Så det vil vel si at man kan forvente minst en golfkontrakt til før årsslutt.
Legg merke til flertallsbruk i dagens rapport:
“Golf and turf pilots in California achieved irrigation savings of over 25%, with some
clients reporting water reductions exceeding 50%. These positive results empower negotiations for larger projects with new and existing clients, as demonstrated by the post quarter milestone of November 8th, announcing the first agreement for a complete golf course deployment with Berkeley Country Club”
Outlook i q3 rapport:
“In
the Middle East, efforts will focus
on converting pilot projects into
long-term agreements, securing
new projects, and establishing
LNC as a key part of regional
water conservation requirement
frameworks”
Spesielt " …establishing LNC as a key part of regional water conservation requirement frameworks"" har OKS snakket om en stund. COP16 om 2-3 uker vil være perfekt tidspunkt for UAE å lansere dette:
Noen key take aways fra webcasten og presentasjonen.
- Kontraktsverdien på pipeline er 100 mill USD
- Golf er et fokusområdet ettersom vannkostnader er den høyeste driftskostnaden på golfbaner. Forsto det slik at på toppen av kontraktsverdien hadde de løpende inntekter som utgjorde en fordeling av det som golfbanen sparte på tiltaket.
- Nevnte vel at de blir positive på driften ved 20 golfbaner med tilsvarende avtale struktur som Berkeley
- Forventer å doble pipelinen iløpet av 2025
- Lisenshavere i Midtøsten har mye store prosjekter i pipeline men veldig store aktører.
- Fremsto veldig positive til Syngenta prosjektet. Nevnte også at de ble kontaktet av store industrielle aktører. Tipper Bayer som er nevnt i posten over.
- Virket åpenbart at de venter en større avtale med Limonera
Og hva gjør arvingen…slenger ut en sperre på rundt 40k aksjer på 6.33….er det noen som kan tilby vedkommende et crash kurs i hvordan børsen virker?
Hvorfor i alle dager legger de ikke ut presentasjonen som ble gjennomgått på webcasten på Newsweb, slik som andre? Da kan de som følger markedet , men som ikke kunne delta i webcasten også se fremgangen.
Presentasjonen var veldig bra og ga et godt inntrykk over fremgang og forventninger.
85k as we speak. Og 27k på kr 6,4. Komishow.
Kan legge til der at flere har tatt kontakt vedr. lisens og/eller ekslusivitets-avtaler i andre deler av MENA. De skulle vurdere dette kvartalene fremover.
Ja, det er ikke veldig hastverk her, bare la de selge nedover, så får vi se hvor langt ned de er villig til å gå.
Det stemmer, han nevnte vel at det var flere aktører som var villig til å betale upfront.
Arvingene kan potensielt bli en gullgruve for oss som følger selskapet tett og ser hva som er iferd med å skje fundamentalt i og rundt selskapet.
Ja, spørsmålet er når man skal ta aksjer fra de og hvor langt ned de er villige til å gå. Jeg skal hjelpe de ut på 5,2-5,5. Da blir de en gullgruve for meg:) Spørs om James Thomas tar seg et hugg, om han kan kjøpe da.
Akkurat det. Jeg skal også hjelpe de etterhvert kanskje vi får til et blokksalg her på forumet når de har litt færre aksjer.
Jeg mener det er en klok beslutning og spre risiko, men veldig dårlig timing
Hvis 2025 blir som forespeilet vel og merke