Enig i at det er klokt å spre risiko. Men også enig i at de burde gå inn for å forsøke å selge i blokk i stedet for å drepe kursen. Vanskelig å vite hva blokk-kursen kunne ha vært om aksjen ikke hadde møtt sperren på 8. Nå fikk hun vel riktignok ut en god del volum på 8 kr da.
Det er jo ikke en kjeft som vil kjøpe aksjer så lenge den gjøken der holder på…
Går an å holde en ok tone her inne
Spre risiko ved å radere sine verdier? Aldri hørt om den strategien før.
Aksjen koster det den koster. Har ligget på disse nivåene ganske lenge
Kan også gå ned til 3 kr
Ja…og hvorfor det?
Først 8,- la seg på 7,5 presset ned under 7 og nå presser han under 7? Får se hvor langt han er villig til å gå og når folk er villig til å ta dem, jeg tror han går lenger ned, men tror ikke han går til 3,-. Spre risiko gir da null mening
Jeg respekterer valget han har tatt om å spre risiko. Hadde vært greit om det skjedde utenfor børs.
Men det er vel Nina også dette her
Jeg sier bare selv om aksjen synes veldig billig så kan den også gå lengre ned i påvente av inntekter.
Han er jo sin egen risiko, det han er redd for utfører han selv. Hvor mye må han tjene i de andre aksjene eller alternativene han skal investere i for å ta igjen det tapte? Skal man selge sånn, går man til en megler, det er kjøpere på 8,- finn kjøpere til meg skal selge 1 mill askjer, hvor mye klarer dere og til hvilken kurs.
Pluss andre. Ingen av arvingene har solgt en eneste aksje de siste 4 synlige børsdagene.
Jeg tror ikke aksjen hadde steget i verdi selv uten det presset han tilfører
De fleste av disse growth selskapene bare faller og faller ned til sjokkerende nivåer i påvente av inntekter.
Han lokker med seg andre ja
Kommer vel an på mulighetene han/hun hadde til å selge blokk også da. Sånn rent hypotetisk så får dem mer for aksjene nå enn å selge dem i blokk på 5.2-5.5.
Selvfølgelig mulig de kunne fått solgt i blokk på 6.5-7 når vi var på 8 (eller eventuelt hadde gått videre oppover). Men det er jo umulig å vite nå siden de har valgt denne strategien.
Klart den kan, men nå er det jo han som skal spre risiko som driver den ned, altså han sprer risiko ved å radere sine verdier, dette gir ikke mening.
Kursen hadde nok gått rett forbi kr 8 om det ikke var for sperren. Om den ville stabilisert seg på en høyere kurs er en annen sak. Det blir spekulasjoner.
Han selger for å få kapital til å gå inn i annet, om det er andre aksjer eller hva det er vet ikke jeg
Han følger et prinsipp og selger til det som går nå i markedet.
Det er måten det blir gjort på som er toalt uforståelig for meg. Det ser ut som tvangsalg, en som må selge.
Vanlig salg/kjøp i aksjen slik jeg ser det
Veldige lave volumer
Pissed off på ordrebildet er jo en gjenganger her i alle aksjer som har blitt senket 80-90%
Det trengs vel bare noen store fisker for å få bort de aksjene. Blir det skikkelige kontraktsnyheter så skjer vel det.
Jeg tenker lav kurs kan være en god kjøpsmulighet for dem som øker. Trenger egentlig ikke høy kurs før den dagen jeg skal selge, slik jeg ser det.