Han sa at siden dette er et nytt område med en litt annen beliggenhet enn de allerede kjenner til , så kan sanden ha en ny komposisjon. I det ligger det en liten risiko, men den fremstår teoretisk.
I UAE er det mer enn 200 sandtyper. De har, meg bekjent, håndtert alle sandtyper så langt. Det lnc trøbler litt med pt, er hvis sanden inneholder jord over en viss prosentandel, eller sanden/vannet har et saltinnhold som er for høyt ( det skal sies at de driver med R&D for å adressere dette)
Foreløpig har jeg til gode å oppleve at du kommer med noe jeg ikke har tenkt på…( og satt kryss over)
Det er helt klart usikre faktorer å diskutere her.
Fremdriften i Midtøsten er en av de. Vi venter på forløsning, noe vi gjorde også for to år siden. Kommer den nå? Er vi på en annen plass om to år?
Det er også noe med matematikken rundt golf og kommersielt gjennombrudd. Hvis selskapet må ta upfront cost for å høste fryktelig god margin i år 2-5, hvordan løser de den kapitalutfordringen.
Osv.
Jeg er der at selskapet håndterer dette. Spesielt viktig å komme godt igang med golf, som gir gode penger relativt raskt og over tid. Derfor kjøper jeg jevnt med aksjer.
At andre vurderer det annerledes - det har jeg full forståelse for.