Det er potensiale han snakker om, hvor stort markedet er i golfsegmentet i California.
En har jo nettopp fått det skalerbart ved at de kan koble seg på vanningssystemet. DC har ikke vært moden for denne typen jobber tidligere.
Veksten innen golfbaner er enorm og på svært kort tid. Hvis den nye modellen funker, så er dette en ting som kan gå relativt fort.
Dette skremmer meg mer enn det betrygger faktisk. Mener de scenarioene dere setter opp er helt urealistiske.
15000 til salgs på 5.88 nå
Det er hvor stort markedet er i California, sånne ting er vel greit å ha litt koll på.
Det forteller meg først og fremst hvor frakoblet virkeligheten dere sannsynligvis er
Hvis den generelle stemningen er urealistisk positiv er kursen for høy.
Hvis stemningen er for negativ er kursen for lav.
Her ser du svart på hvitt volumene som de nå klarer å håndtere per unit.
Kapasiteten er vel da rundt 10x det de har hatt ifjor. Så får de brukt denne kapasiteten så kan en jo grovt multiplisere det med inntektene mv. og se hvilke muligheter som kan dukke opp fremover.
Samt besparelser på manhours, og etterhvert doblinger av produksjon ved behov for flere units, mv.
Desert nærmer seg å bli modne til å levere store kontrakter.
Spent på hvem som dumpet aksjene sine på 5,5. kommer vel på listen om 2 dager.
30k…arvinger som selger uansett pris?
Dette tror jeg rett og slett var en som mistet tålmodigheten.
Tror ikke det.
Vi er nok flere som seriøst vil vurdere å plukke på 4 tallet. Ser overhodet ikke på det som usannsynlig. Kan gå mot høye 3 å denne nå fremover.
Personlig tenker jeg det er en tabbe å ikke vente på alle disse eventene som kommer nå. Men i noen situasjoner så kan en jo være tvunget til å selge også.
Det er åpenbart mange golfbaner i California og de betaler vel typisk 500.000 USD per år for vann
Men kan de ikke bare fortsette å gjøre det da, de går vel med bra overskudd ? Så slipper de å ta inn en form for usikkerhet ved å introdusere noe helt nytt inn i deres store stolthet for første gang. De vil vel først og fremst styre unna noe form for usikkerhet…
150 mill mcap ja, da vil jeg seriøst vurdere å kjøpe en god del mer jeg også.
Kan det være en blokkhandel på gang eller? Er vel på disse nivåene vi har antatt den evt. vil komme. Jeg husker ikke helt hvordan det foregikk sist.
Nei dette er nok helt vanlige salg i markedet
Tror jeg også, ser veldig retails salg ut
In just 10 days, the world will gather in Riyadh for UNCCD COP16, the largest UN land conference to date and a turning point for addressing some of the most pressing challenges of our time.
As droughts escalate and degraded land pushes migration and insecurity, 197 Parties to the Convention will come together to accelerate action on restoring 1.5 billion hectares of land by 2030 and building resilience for people and planet.
With its dual Negotiation Track and Action Agenda, COP16 aims to deliver bold decisions and drive impactful actions, making it a game-changer for global land restoration and drought resilience. Let’s seize this opportunity to shape a sustainable, resilient future on land: LinkedIn
Kommentarer til dette ?