Der forsvant den🤔
På salg?
Var det salgspost, kanskje Nina sine?
På salg
Å legge ut en slik “skremmepost” før open er vanligvis et tegn på at noen vil inn, en kjøper, men i desert sitt tilfelle så er jeg jammen ikke sikker, her kan det fort være Nina som skremmer bort kjøpere selv og skal selge den ut.
Hva ligger det i dette tro?
At det blir mindre og mindre tilgjengelig vann, og dermed dyrere og dyrere pris og til slutt vil vannbesparende selskaper bli veldig attraktive.
Tolker det som DC skal kraftig opp i nærmeste framtid!
Det kan jo selvfølgelig være så enkelt, men lurte bare på om det kunne ligge noe mellom linjene
Mulig, men først skal vi ned på 4-tallet ser det ut som:)
Mistenker at vi er i nærheten av kryssing av en større blokk
Det er lov å håpe!
Synes mønsteret ligner litt da Brage blokken ble omsatt
Enig, nærmer seg også et nivå hvor blokkjøp burde være mulig.
Tror det er litt for mye kjærlighet blandet inn i denne casen. Det gjelder for min del også. Det er nedside så lenge det er såpass langt unna inntekter. Ser på hvordan det har gått med andre selskaper i lignende situasjon og det er ikke mye bunn å snakke om.
Det blir jo nøyaktig som en omvendt auksjon dette. Etterhvert som arvingene går bare lavere og lavere, så vil det jo til slutt bli noen som biter og tar den så ikke noen andre gjør det.
Synd for arvingene at de gjør det så utrolig klønete. Men de trenger vel kanskje pengene da.
Er det de som selger nå?
Jepp, de kjører helt klart det vi kaller en hollandsk auksjon
Sikkert mye rett i det Bingo, men sett på potensialet til Desert så er jo aksjekursen nå helt hinsides (min mening). Stor takk til arvingene som initierte nedgangen…