Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Jeg har litt problemer med at denne Trades123 holder på videre i denne tråden når det er dokumentert at denne skribenten har forsøkt å starte spekulasjoner basert på ren løgn. I en post stod at det var sendt 2 mailer til OKS om disse oppkjøpsryktene. Gjennom min bekjent har jeg fått screen dump der OKS bekrefter at han aldri har mottatt mail om dette.
Til info har han ikke blitt plaget med henvendelser om dette idiotiet, det ble bare nevnt i en hyggelig prat og senere i en sms han selv valgte å sende der han skrev at han aldri har mottatt noe som helst mail med spørsmål om dette, med litt humor i om hvordan det kan ta av i debattforumer, oppstår rykter tatt ut fra løse luften osv.
Jeg foreslår at moderatorer tar en titt på dette, må gå en grense her et sted
Jeg har dokumentasjon på alt hvis det trengs.

7 Likes

Dsrt i all time low nå? Og ingen utsikter til at dette skal snu med salgsoverheng fra arvingene, og lite tydelige triggere slik jeg ser det, og fare for en emisjon ila 6mnd. Hva er lyspunktene?

De utvikler seg og bygger stein på stein, og har bygget pen pipeline i USA og UAE / Saudi.

Dersom man har tro på selskapet er jo dette flotte innganger

Det virker som om kursfallet fortsetter. Jeg fikk 5 kr eller litt mer for 60 000 aksjer kort etter åpning idag. Hva vil en selger som selger 60 000 aksjer nå mot slutten av børsdagen få nå? Jeg hadde vurdert interessa for det amerikanske selskapet bra og måtte betale ca 15% mer enn sluttkursen på fredag.

Det er vel det som skjer når en dumper så store mengder aksjer i en lite likvid aksje. :upside_down_face: Hvor kursen går videre avhenger vel av om selskapet leverer eller ikke, og hvordan de nå velger å sikre videre finansiering ved behov. Spretter nok godt om det kommer gode nyheter.

1 Like
2 Likes

Inspirert :grin: mye inspirasjon skal til for å sende alle mann til årene. Ny Alltime Low. Falt proppen ut av bunnen nå, eller hvor tror dere kursen snur til flatt igjen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kanskje greit å ha fokus på noe helt annet i den meldingen :

6 Likes

Ser ut som en «stresset» gjeng :laughing:

La meg se avtaler omsettes til penger på konto. Nå ser vi at med kursen er på all time low så da forsøker ceo å bremse fallet med kreativ ordlegging på sosiale medier.

2 Likes

Slike teaser uttalelser har jeg lite sansen for. Så skal man liksom sitte å tolke da om det betyr at det er rett ved kontraktsmeldinger ?

2 Likes

Det fine er at desto mer validering produktet får, desto større sannsynlighet blir det for at kontraktene får betalt ved endt arbeid.

Nå begynner det å bli en del referanse prosjekter så de burde få mulighet til å få vanlige kontrakter snart.

2 Likes

Finnes ingen grenser for hva du greier å spy ut🤮. Nytt lavmål nå; ceo driver kurspleie gjennom sosiale medier…hvilken interesse skulle han ha av det? Foreslår at du holder konspirasjonsteoriene dine for deg selv

4 Likes

Tror ingen som kjøper Desert gjør det for en kortsiktig trade. De fleste antar har noe horisont og kjøper fordi de tror på caset.

4 Likes

Jeg tror at DSRT hadde vært tjent med å gi såkalte trading updates hver måned. De har så mange prosjekter på gang at jeg tror markedet hadde satt pris på å kunne følge progresjonen hyppigere enn kun ved kvartalsrapportene.

Hvis de når guidingen om å doble pipelinen hvert år , i tillegg til progresjon på eksisterende prosjekter så burde det være nok å melde fremover.

5 Likes

Godt forslag!
Det ville garantert økt interessen ved det å sitte som aksjonær.

Send inn ønsket!

Mye bedre om OKS kunne brukt tiden på det enn å reposte all mulig svada i sosiale medier; de tingene om miljø-problemer og miljø-løsninger klarer vi fint å Google oss frem til på egen hånd.

1 Like