Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

233 innlegg og fortsatt ikke fått med seg det grunnleggende om hvordan pilotene er lagt opp. Imponerende.

Handler virkelig ikke om et elendig salgsteam, men at man ikke får solgt en vare/teknologi som ikke er gjennomtestet. Og for de aller fleste, utover early adopters; tilstrekkelig utprøvd. Bønder er alt for konservative til å ta risiko. Som er forståelig når de skal leve av det som vokser fra jordsmonnet i generasjoner som kommer.

Hva skulle de levert?
Og hvorfor?

Redigert :
Nå serverte Aaleby (igjen) sentral info til deg.
Om du har evnen å absorbere - det gjenstår å se

Her gjør du det igjen, smeller til med en saftig påstand som du neppe har belegg for. Kun pur spekulasjon. Hvilke kunder har utsatt noe som helst?

Ting tar den tiden det tar. For endte gang.

1 Like

Her tar du feil, @Aaleby

Er du vaksinert fra å begrunne?

2 Likes

Det har blitt sagt på et generelt grunnlag
At det tar tid, at en del kunder utsetter å gå i gang med noe konkret
At det sitter langt inne
Noe mer enn det orker jeg ikke si om den saken. Dere er så hissige her.
Var i en samtale mellom en jeg kjenner og noen i selskapet. Ikke OKS.
Ikke noe revolusjonerende nytt, bare at det er seigt, konservativt og at TTT

Hvor mange piloter er selskapet i gang med? Det vil alltid være potensielle kunder som sitter på gjerdet. Det eneste objektive vurderingskriteriet er hvor mange som prosentvis faller fra blant de pågående pilotprosjektene. Alt annet er støy.

Har skrevet det samme i flere år. Intet nytt under solen.
Så åpenbart som det kan bli at DC hanskes med en konservativ bransje hvor TTT. Derav hvorfor de gjennomfører et tre-stegs pilotprogram som vil pågå helt til teknologien er tilstrekkelig satt i markedet.

a130f609426d436eb1e45accf1843646e32ea44c_2_690x422
Gjelder fortsatt. Men mer prekært etter hvert som tålmodigheten i markedet har blitt mer og mer tynnslitt. Som har gjort selskapet midlertidig uinvesterbart for noen, mens andre forblir seige som få :gem:

1 Like

Kan vi ikkje alle berre bli enige om å blokke Bingo123?

Det er vel ganske kjent nå at landbruk tar tid, spesielt i Yuma der vannprisen per nå er så lav at mange bønder fortsatt bruker flodvanning, da gir ikke LNC så mye annen nytte en yield økning, men man ser jo en endring der nå, da bønder skjønner at vannprisen kommer til å øke fra 2026, vannet minner og mange forbereder seg på det alt nå. Så i landbruk gjelder daddel, citrus og avokado for nå. De har guidet flere fase 2 utrullinger i 2025 da mange kunder går rett til fase 2. det som blir spennende framover og egentlig avgjørende er golf segmentet. Så får landbruk komme skikkelig i 2026. Også blir det spennende med prosjekter i Midtøsten. Samarbeidet med syngenta blir også spennende og om de får spikret noen UN pilot kontrakter.

1 Like

Det som ofte kjennetegner de tørreste regioner, er at de er svært sårbare for styrtregn når det en sjelden gang forekommer. Den tørre sandjorden blir vasket bort av slikt voldsomt regn. Vi så det nylig i Spania. Vil ikke LNC virke stabiliserende og binde opp slik type jord og dermed redusere faren for slik voldsom erosjon? Bare en tanke om en mulig ytterligere fordel med LNC…

Jeg mener de har nevnt dette ja, uten å huske helt hvor og når.

Barari mann det der.
De som vet de vet

3 Likes

Dette er jo helt barnehage! Her sitter Bingo og skriker om det han mener er rykter, så poster han udokumenterte påstander som er minst like ille. At “en du kjenner” har snakket med “noen i selskapet” som sier at kunder utsetter?

Hva er forskjellen mellom å si noe sånt kontra ryktene om interesse for selskapet?

Så kommer denne Morti figuren som ikke forstår den fundamentale grunnen til hvorfor grønne aksjer har falt de siste 4 årene, men presterer å kalle det en “global trend”

Det sitter altså et par småsparere og lirer av seg tull. Den åpenbare forskjellen mellom dette forumet og XI er at det er svært mange profesjonelle investorer på XI, mens her fremstår det som det ikke er noen og da blir kvaliteten på det som skrives deretter.

Skjerp dere.

16 Likes

Så kan man vente 10 dager og 1000 innlegg senere og det diskuteres fortsatt akkurat det samme. Flere her må ha enormt mye tid til overs 🫣

5 Likes

Skjønner ikke hvorfor enkelte er så hissige. Hvis dere er så sikre på at dere har rett og de andre tar feil burde dere være overlykkelige. Det er da man tjener penger.

1 Like

Ikke det som er poenget i det hele tatt. Poenget er at enkelte brukere kommer med feilinformasjon og presenterer det som fakta. Når brukere blir konfrontert med at selskapet sier noe annet nekter de å høre. Da blir det 100 innlegg per dag for å prøve å rette på feilinformasjon og magefølelser.

2 Likes

Siste ukene her har vært helt ekstremt dårlig. Tråden her siste årene har vært gjennomgående bra, med folk som har peiling på selskapet og børs generelt. Krysser fingrene for at de to brukeren snart skjønner at de bare ødelegger kvaliteten på tråden før det er for sent :crossed_fingers:

1 Like

1 Like

Jeg har rapportert Trades123 til moderator for å spre ren løgn rundt oppkjøpsrykter og angivelige mailer til OKS.
De ser på det. Har også dokumentasjon på alt.
Samtalen jeg viste til med en ansatt i DC i går er også helt korrekt gjengitt. Men det var jo ikke noe nytt i den ref meldinger i går.
Det er andre enn meg som bruker tid på dette nå, jeg orker ikke mer av det. Enkelte folk er veldig hissige her.

1 Like

Hvis dette stemmer er det folk som tjener penger på selskapet og på børs. Dvs folk som hittil har sittet ute av aksjen.

Har selv tapt litt så langt. Ønsker derfor å lese hva folk egentlig tenker. Særlig de som er negative. Selv har jeg trua og ønsker billigst mulig inngang.

Kan du dokumentere samtalen du viste til med en ansatt i DC? For dersom du ikke kan det så er det ikke noe annet enn rykter eller potensielt løgn det også.

Jeg ville ikke kalt oppkjøpsryktene for løgn. Som jeg skrev lengre oppe har jeg selv hørt snakk om tilsvarende rykter og tror nok selskapet har hatt dialoger med flere mulige interessenter både i forhold til salg av selskapet, men helt sikkert i forhold til en eventuell rettet emisjon. Noe annet ville vært rart.

Som jeg også skrev, det vil alltid være rykter, så vil tiden vise hva som stemmer.

1 Like