Ja det er klart. Har aldri kalt meg en investor.
Jeg har to trading strategier. Utviklet over lang tid. Tilpasset min personlighet. Og som virker særdeles bra.
En for Bitcoin. Og en for aksjeselskaper.
Begynte med småpenger i 3-4 år. Har senere økt gradvis til en god pott.
Funcom alene tok meg først fra 80 000 til 1,3 millioner. Betelte ned gjeld. Begynt i Bitcoin med 10 000 og var oppe i 15000% avkastning på den. Skjermbilde ligger i bitcoin tråden. Det finansierte en skilsmisse og kjøp en ny enebolig da jeg flyttet ut av hjemmet. Inkl møbler og stylist. Sist bullrun begynte jeg med 100 000 og fikk solgte for 550000. Kjøpte hytte for de. Denne gangen kjøpe jeg Bitcoin, Avax, Eth og Solana for 150 000 og ligger nå på 560 000. Når jeg selger disse planlegger jeg å være helt gjeldfri med ny eneblig, gammel hytte og naust og en utleiebolig med 2 enheter.
Aldri fått en krone av foreldrene mine og kommer fra en gård. Første i familien med utdannelse og IQ på 132.
Så har jeg heller ikke tapt penger på en eneste trade de siste 10 årene. Tapte på mange de første 10
Det værste av alt. Det er enkelt. En kombinasjon av teknisk analyse og psykologisk analyse som jeg vil kalle det sammen med en grundig plan om kjøp og salg. Følelser helt lagt til side.