Orn var iallefall veldig tidlig ut med å like ( støtte) innlegget på linkedin, og OKS har sist høst bekreftet at LNC er aktuell for bruk i denne parken ( og flere andre).
Et området de kan overraske positivt:)
Husker ikke om jeg har sett denne tidligere?
For all del, den medbringer tross alt ikke kostnader. Ergo kun potensiell oppside. Men forblir fortsatt kun en parantes (sett opp mot mulig investering), for mitt vedkommende om ikke annet.
Jeg tenkte mer på at det ser ikke ut som mange forventer noe særlig fremgang derfra, ref din kommentar over her. Derav et marked som kan overraske positivt.
Som blir forsterket av mangelen på nedside. Enig i den siden av det hele. For egen del er det interessante å jakte det potensialet, muligheten for at noe dukker opp. I likhet med USA. Mulige triggere. Som det generelt er alt for få av. Men alt er i det blå utover diffuse ytringer fra OKS om voldsomme summer. Og da renner det ut i sanden og DSRT forblir noe spennende med en alt for vag tidslinje.
Det er known unknown og unknown unknown
som gjør oppsiden stor nå, ikke known known som alle forventer. Så det er akkurat dette du skriver her som gjør meg trigget:) med andre ord det er ikke priset inn store forventninger her nå, så mye kan overraske. Hvis ikke så lever man godt med slow and steady fra disse forventningene også:)
Ble fjernet
Ikke akkurat full fyr i teltet på forumet om dagen…er det depresjon som rår eller er det stille før stormen?
vi får håpe det er stille før stormen. Ble iallefall en storm i negativ forstand blant tech aksjer idag.
Ser frem til neste rapport 12. februar. Er nyskjerrig på LNC Revenues og Royalties, og hvordan de utvikler seg fremover. Får se om OKS har noen tanker om Trump og fremtiden i USA.
Får håpe det ja…aksjen er et trist skue om dagen
Vurderte å kjøpe litt i dag men slo det fra meg pga. markedssentimentet og lite volum i aksjen. Interessen kommer tilbake når det kommer kursdrivende nyheter
Ja, nå er det volumtørke… vi vaker nok rundt 5,5 til det kommer nyheter, positivte eller negative. Noen som har hørt noe mer rundt den publiseringen av foreløpig resultat fra USA? Skulle vel komme en rapport som kom med noe, men ikke det som måtte utbedres for fagfellevurdering?
Imens skjer det ting som kan ha påvirkning på litt lenger sikt:
Stemmer
En interimrapport skulle komme i desember.
Ukjent hvorfor den så langt har uteblitt.
Var det ikke at de manglet mer data for å dokumentere de forskjellige effektene? OKS var vel tydelig på at resultatene ikke var dårlige i hvert fall.
Snakk om to ulike rapporter :
Den ene handler om fagfellevurdering av lnc.
Konklusjonen der er at de trenger mer data for å få den fagfellevurdert med tommelen opp. Dc/universitetet i Arizona skulle vurdere videre vei. Ett alternativ å vente på mer data. Alternativ to er å endre på strukturen, og sende ut til ny fagfellevurdering.
Den andre rapporten er en slags statusrapport på resultatene så langt hos universitetet i Arizona. Denne skulle komme i desember ifjor.
Noen som har vært i kontakt med Oks angående statusrapporten? Er jo 1 mnd. på overtid nå.