Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Mener den forrige var 4.82 ja.

Stadig nye rekorder for ATL…er det ingen grenser for disse selgerne? Ut for (nesten) enhver pris…

Har brutt market structure, dvs - vi er i ukjent territorium… anything can happen :popcorn:

Vi trenger sårt noen positive meldinger fra selskapet nå…Nye kontrakter for å være eksplisitt

1 Like

Det kommer i løpet av året, sier OKS.

5 Likes

Du kom meg i forkjøpet Bingo​:wink:. Gode nyheter så da skal vel kursen videre ned i morgen :sweat_smile:

1 Like

Bør ikke dette børsmeldes?

Pilot ?

Mulig jeg misforstår, men står vel ikke at LNC skal brukes, men «kan» spille en signifikant rolle fremover?

1 Like

Svært rart hvis dette ikke innebærer bruk an lnc…skrive på en slik måte hvis en avtale ikke er i boks? Hmmm…tror ikke det

For så vidt enig i det. Dessverre er innlegget formulert på en måte som gir rom for tolkning og usikkerhet.

Ny all time low slutt kurs 4.85 og vi er i februar 2025 :popcorn:vi klinger oss fortsatt til LinkedIn poster. Ref mitt første innlegg i tråden :joy:

1 Like

Kanskje du kan ta med deg den høye hesten din og kose deg med bitcoin prisene i stedet? :wink:

3 Likes

All time low er 4,82 ved stengetid for en stund siden. Det er bare å handle, og bli sittende, så er selgerne tomme en eller annen gang.

Litt enig med deg her Morti (for en gangs skyld). Skulle ønsket meg flere børsmeldinger og færre SoMe innlegg.

om en avtale var i boks hadde de vært pliktig til å børsmelde før de skrev noe på sosiale medier

Spørsmålene er :

• hva er prisen på vann i dette området
  • hvor knapp er vann som ressurs? Må de utnytte mest mulig effektivt?
  • hvilken energi og materiell kostnad er det å få vann utover til trærne de planter

I og med at Sivertsen sier at LNC kan spille en viktig rolle, så kommer nok bruken av LNC fordelaktig ut etter at overnevnte er tatt i betraktning.

Deretter er spørsmålet :
Hvor mange liter lnc trenger hvert tre?

Det går med 20-30 liter lnc per kvadratmeter. Et nyplantet tre behøver kanskje 1-4 m2?
(Dette er forsiktig, og veldig lavt volum sammenlignet med hva et daddeltre eller sitrontre blir behandlet med)

Redigert :

Et ekstra moment i punktlisten er at lnc behandling vil øke overlevelsen. Flere plantede trær vil overleve.

Eiere med over 3 mill aksjer til sammen som har vist seg villige til å selge på disse nivåene. 4 mill om man tar med Altitude. Som blir spekulativt iom at samtlige neppe kvitter seg med alt, kanskje på langt nær, men at det er litt for spennende tider kursmessig er helt sikkert. Også mtp at det faktisk frister å ta en posisjon sett i lys av det fundamentale målt mot mcap.

Ikke omsatt på 3 timer, vitner kanskje om at selgerne ikke har så dårlig tid?