Ja , sitronen ja. Hadde håpt Limoneira ville ha mere LNC på flere områder, men de vil kanskje vente og se mere av resultatene på det de har behandlet?? Hvem vet…
Fra leirklatten til sitronen
Synes ikke det lukter penger av noe av det som skjer i midtøsten.
Tror du de får utvidet lisens gratis?
Skulle de få utvidet lisens, lukter det bestilling av flere nye produksjonsenheter au…
Det er nok en god del som skjer i Midtøsten, som går under vår radar… men det blir nok synlig i q-rapportene i fremtiden…
Meldes det ikke noe sted når det er ordre der ?
Nettet torpederes jo av reklame derfra, men synes aldri jeg ser noen done deals. F.eks. virker hun ganske så imponerende hun Orn og det er flott med cover of a magazine etc, men det er jo tross alt harde cash inn som gjelder og der synes jeg ikke jeg har sett noe
Syntes vi er på riktig vei nå. At ttt viste vi alle.
At en vekstaksje har holdt seg så bra under børsuroen er imponerende.
Med noen fete meldinger samt litt presse (redde verden), så kan DC fort bli en av børsvinnerene i 25 og 26
Hvor mange av de 950 golfbanene ser egentlig Desert Control for seg at de kan få som kunder? Hvordan ser pipe-linen ut i golfbanesammenheng?
Helvetes mange golfbaner som bygges i varme og tørre strøk fordi folk ønsker å reise til varme og tørre strøk for å spille golf da. Tenker at også sør-europa må være et høyaktuelle land for dette?
300-400 stk og det kun i California
Med 1 til 2 millioner i inntekter i snitt årlig?
Det kommer an på om kontrakten er pay-as-you-save, upfront betaling for lnc, eller en hybrid.
Berkeley og Woodland er uttalt å være relativt små golfbaner i California.
Ikke så ofte man ser største eier gjøre den slags grep?
Helt merkelig
Børsmelding: Desert Control - CEO Transition
Stavanger, Norway, 22 April 2025 - The Board of Directors of Desert Control AS (DSRT) announces that, by mutual agreement, Ole Kristian Sivertsen is stepping down as Chief Executive Officer (CEO) as part of a leadership transition. Sivertsen has served as the company’s CEO since 2019. The Board has appointed James E. Thomas as the new CEO of Desert Control with immediate effect.
https://newsweb.oslobors.no/message/644078
————————-
Så ikke denne komme.
Skulle gjerne likt å vite hva som er den egentlige årsaken