Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Fortsatt uenig Aaleby…? Slike sagtenner av en aksjekurs får meg til å tenke at det sitter en aktør på begge sider av bordet…

7 Likes
7 Likes
3 Likes

Fortsatt uenig. Påstanden er en klassiker, framsatt i stort sett alle selskapstråder hvor kursen sliter.

3 Likes

Det hjalp visst ikke noe særlig at jeg nesten tømte boka på 7 blank…selger fyllte bare på med et lass nye aksjer på samme nivå…uansett; satser på en god rapport på torsdag og at det var riktig å fylle på nå🙏

2 Likes

Da sto jeg nesten for halve omsetningen i dag😅

3 Likes

Ekstremt liten salgsinteresse om ikke annet.

Du er ikke den eneste som har tatt jafs av selgersiden i det siste. Slutter ikke helt å forundre meg over at det hele tiden ligger rundt 50k til salgs på disse nivåene.

Flere som spiser seg oppover. Rune Skjei passert 300k i det siste. En ny JP Morgan med en ny konto topp 50 (ca 100k) om jeg ikke tar helt feil. Mistenker også noen herjer litt. Ser unektelig sånn ut. Noen flekset 20 000 7kr på tampen i dag uten at det gikk igjennom…

Da er jeg godt inne på topp 50😊

4 Likes

fyi

4 Likes


Noen som har tilgang til analysen?

2 Likes

Kursmålet mangler en 0 på slutten😉

3 Likes

Fra artikkel på FA

“Selskapet er godt på vei til å levere på målet om fem pilotprosjekter pr. kvartal, og har også sikret den første kommersielle kontrakten. Drevet av de første store prosjektene og vekst i forprosjekter, estimerer Ryttervold at 2024 blir det første året med inntekter, mens han forventer at selskapets driftsresultat (EBITDA) vil gå breakeven i 2026 når det når rundt 120-140 millioner kroner i inntekter.”

16 Likes

Herlig, analytikere øker kursmål med økning i kursen og senker kursmål med fall i kursen. Nå har de tatt ned kursmål over lengre tid etter at kursen har falt, var vel fearnly. Nå kommer arc, 9,- er en god start, også får vi håpe dette er vendingen for selskapet og de må øke kursmål med økende aksjekurs framover. Er nå det starter for desert og tror det kommer masse spennende nyheter/kontrakter framover.

De har masse data fra innhøsting i q4, håper de har fått analysert ferdig en del og vi får litt data news på q4 rapport.

5 Likes

Startsignalet sitt dette!

1 Like

Er det nå gjennombruddet kommer da? da er det jo en gavepakke å nærmest handle på all time low nå tiden den har vært på børs.

3 Likes

Nyhetene fra både USA og UAE kan vel sies å kunne være begynnelsen på at det dannes momentum i fortsettelsen her. Pilotmodellen deres gjør jo at dette nå muligens kan komme på løpende bånd fremover, så hvis de lykkes kan momentummet bli bra her.

Men TTT - så tror det er lurt å være innstilt på å være long til en blir short her. :grimacing:

Pilotmodellen kan også sørge for at forhåpningene på kort sikt blir for høye blant litt for mange. Som er dårlig medisin for kursutviklingen. Blir spennende! Forhåpentligvis langt mer oppside enn nedside innbakt i rådende kurs. Skal ikke mange overraskelsene til før det eksploderer.

1 Like