Ingen ting er meldt til markedet, som betyr at ryktet er grunnløst. Især slik det blir lagt fram på Shareville, med påstander om at OKS sin avgang er knyttet til håndteringen av det påståtte budet. Teigland må gjerne fortsette med å prøve å skape fomo, men det høyner ikke sannhetsgehalten.
Jeg aner ikke hva som stemmer, men at Marawid sonderte muligheten for 12kroner aksjen med de største aksjonærene er fortsatt mulig uten børsmelding.
Haha, nei, jeg kjenner ikke Teigland!
Jeg tror ikke det er røyk uten noe ild.
Det kan ha vært at de største aksjonærene ikke ønsket å selge eller at prosessen strandet av andre grunner.
Det holder jo at James Thomas ikke ønsket å selge for å stanse en prosess.
Om det har skjedd eller hva som har skjedde får vi nok aldri vite.
Ikke vanskelig å plante en fjær som blir til ti høns slik SoMe fungerer nå til dags, men på ingen måte urimelig at DC bør kunne være et attraktivt oppkjøpsobjekt sett i lys av rådende kurs og tidsmessig nærhet til markedspenetrasjon.
Det ligger åpenbart et et filter som blokkerer linker til investornytt, men for de som vil, så er det postet et innlegg der idag :
100 % oppside basert på hva? Vet han hvem som kjøper og selger? Det er absolutt ingenting i chartet i dag som tilsier 100 % oppside. Ingen trend, ikke volum, ingen tight range, stort overheng, som krever institusjonelle kjøpere. De kjøper ikke før tall.
Ja mulig slike artikler kan lure folk til å kjøpe, men det er kortsiktig. Så kommer større selgere og tar den ned igjen som har skjedd siste 1-2 år.
Det er vel E.T.T. Holding som trenger kjøpere til posten sin…
Går ut i fra at folket her allerede har fått med seg denne?
Hvorfor er den under Siemens reklame?
Fordi det er reklame for Siemens
Siemens leverer teknologien som styrer produksjonen av leiren
Hadde ikke lest langt nok ned
Lange konsolideringer og evt brudd opp pleier å være fine å være med på.
Fin volumprofil for en oppgang til nærmere 14? Egentlig ikke så mye volum der heller.
Mangler bare en positiv nyhet, noen store som skal inn eller bare ren og skjær hype.
På den andre siden av mynten, så har man finansieringsspøkelset
Hvordan er salgsoverhenget i aksjen nå? Ninas holding har roet ned salget og altitude har kanskje 600k igjen (men man kan umulig vite helt sikkert hans andel av den DNB kontoen)?
Teigland har en ganske stor artikkel i IN i dag som faktisk er veldig bra.
Prøvde å poste link men det fikk jeg ikke lov til.
Jeg leste den i morges. Gode perspektiver som stort sett er korrekt mtp presenterte fakta. Han fremstår inspirert av Ti
Den røde tråden i artikkelen er at fremtiden, som ikke trenger være så langt unna, for DC er potensielt eksplosiv.
Anbefales lest