Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Det ville vært en stor fremgang og positiv utvikling for tråden! Jeg håper vi nå kan få lov til å stille kritiske spørsmål her nå. Eller må kursen ned to kroner til først? Ikke at det kommer til å endre en dritt for selskapet, men for aksjonærene her inne kan det ha stor verdi!!

Post det på LinkedIN da så kan ceo gi en likes og så omsettes det sikkert aksjer for 150 000 NOK den dagen bare fra folk her på forumet :joy: :slight_smile:

Et selskap som pt. uten tvil sliter i motbakke, men som bør kunne ha potensiale om ikke alt tryner. Ser ingen grunn til å gni salt i sårene til de som sitter med tap her, tvert i mot. Ønsker lykke til på ferden!

3 Likes

Hvem skjuler seg bak @fanitulen …? :thinking:

norskitaliener visste…? :wink:

Ikke spesielt morsomt Morti….du kan bedre enn det der

ikke veldig vanskelig å legge sammen 2+2 (ikke OKS), men setter pris på delingen av informasjon og skal ikke si noe ytterligere.

Må innrømme at jeg har litt utfordringer med anonyme brukere som kan innta hvilken som helst identitet og utgi seg for å være ansatt i selskapet, hvor de så presenterer kjente sannheter for å berolige markedet, litt mistenkelig. Ditt første innlegg og at du også skriver i ultimovacs tråden, vekker tvil i meg om din tilknytning til selskapet. Imidlertid er det vanskelig å bekrefte eller avkrefte identiteten til slike brukere på nettet. Det er derimot viktig å ha en kritisk tilnærming til informasjon på nett, spesielt i økonomiske sammenhenger. Det sagt den infoen brukeren kommer med er jo ting vi vet om og sannsynligheten er stor for at ting går sin gang.

2 Likes

Mulig andre kan bekrefte troverdigheten til brukeren?

Troverdighet tilsvarende deg og meg. Mao; aksjonær.

Edit: tipper på at det er en kopi av en mail fra OKS

@jobbis Har selv meldet med OKS idag. Han skrev ca det samme til meg

1 Like

Ok, godt å høre, tviler ikke på at selskapet jobber på og ting går sin gang.

Dette var en bruker som tidligere er bannet fra forumet pga mange samtidige brukere. Ble nå bannet igjen.

2 Likes

Kan noen gi et raskt sammendrag av hva som ble postet for de av oss som ikke fikk det med seg?

Ser ut som nedturen skal fortsette i dag…

Aldri positivt å bryte market structure. Hvis det ikke kommer en umiddelbar rekyl i nær fremtid så vil vi desverre etablere oss under 6 kr i en ny range. Nærmer seg nytt påfyll for eget vedkommende, får snitte ned når skattepengene kommer :sweat_smile:

3 Likes

Min plan også😉

2 Likes

Begynner å bli alvorlig “billig”, eneste trøsten. Hvertfall for egen del, som har litt å tjene tilbake etter en rykende fersk bio-fadese;p

4 Likes

Huff ja, så den - veldig trist for ULTI. Fint likevel at du ikke satte alle eggene i en kurv slik enkelte har gjort - og enda verre å lese om enkelte som sier de var så tungt investert at de nå sliter maks.

Utrolig trist med Ulti…hadde håpet på suksess for selskapet og deg Aaleby. Det hadde vært på tide med en norsk bio suksess nå…lenge siden Algeta