Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Tipper egentlig at bildene bare har hengt ved siden tiden i DC og at OKS liker posten i form av at det er en tidligere kollega og et emneområde som står ham nært, men skjønner :ok_hand:

1 Like

Rart om en som er så aktiv på Twitter, daglige innlegg, ikke har fjerner ”working with desert control team” fra biografien sin, om det ikke stemmer. Han liker også alt av desert control sine poster på LinkedIn. Virker som det er en sterkere link og også business link her, enn hva du tror.

Men profilbilde oppdaterer han 25.02.2024.
Og hva står det på glassbollen der?

Har fortsatt til gode å se et eneste LinkedIn-innlegg fra den kanten som har eksplisitt relevans for Desert Control. Derav det opprinnelige spørsmålet. Bildet stammer vel fra Expo, det året hvor Bill Gates var bortom DC sin stand. Trolig at han fortsatt har gode minner fra årene i selskapet, kanskje til og med et snev av stolthet.

Ikke at det er en big deal. Mest nysgjerrighet fra min side.

Noen som har spurt ham selv - lenger unna fasiten er vi vel ikke. Positivt at han fronter LNC og Desert som han gjør.

Mye positivt rundt DC! Synes dog det er noe merkelig med hele opplegget. Noen øker kraftig ift omsetning, før siste dagers fall. Det sitter innvestorer med mer info enn oss vanlige vil jeg tro. OMO solgte hele 5000 aksjer. Rart vil jeg si…

OMO har ikke solgt, OKS har opsjoner. Ellers er det langt høyere omsetning enn kjøp og salg, så noen har solgt og kjøpt på samme konto.

OMO har solgt. Ikke i mengder.

Jada, jeg vet ikke, tror bare noe annet enn deg, når han skriver, working with desert control team og LNC production & application.

Så tror jeg det er noe mer enn dette.
OKS liker posten i form av at det er en tidligere kollega og et emneområde som står ham nært, men skjønner :ok_hand:

Når? Dukker ikke opp på listene jeg har

OMO er ikke formuende. Knapt realisert noe som helst etter at DC ble børsnotert. Kan snart klokke inn 20 år uten at bragden med LNC har gitt annet enn en papirformue. Vel unt at han henter ut noen brøkdeler. Bare synd at kursen er så lav at det antakelig hindrer ham fra å realisere enda mer. Totalbeholdningen tatt i betraktning.

Solgte 4.8k dagen før og et par hundre på gårsdagens liste. E24 sløyfer de minste salgene.

Solgte ca 5000 til utenom de 4000. Om jeg ikke tar feil. Så ja, sikkert vel unt.

Handsjeik har økt med en del 100 000k i det siste, noe som er positivt. Så kursen synes jeg opofører seg rart, ift omsetning. Noen få andre har også økt.

Ok, hvem har økt kraftig før fallet da? Handsejk ser jeg.

Solgte litt ca på disse tider i fjor også, kan tenkes at det er skatterelatert. Ikke at det betyr noe.

De som sitter med mest info selger jo ikke, sitter bom stille hele gjengen.

1 Like

Rune Skjei/Handskjeik har kjøpt over 400k aksjer de siste par månedene. Holdt kursen stabil ± kr 7 nærmest egenhendig en liten periode.

1 Like

Ja virker sånn. Hvem som styrer showet vet jeg ikke. Men flere må være med på ståket.

Jeg sitter stille og satser på og få litt flere etterhvert, selv om dette er seigpining.

Er noen flere i Rogalandsområdet som har økt en “del” siste halvåret. Uannsett, kursen blir styrt sørover, men må vel snart snu…

Kursen akkurat nå kontrolleres ikke av tyngdekraften, men noe “annet”. Gjenstår å se hvor lenge leken vil foregå og hvor man slutter. Har selv rekordfå aksjer akkurat nå, men ser ikke bort fra at retningen plutselig snur kraftig nordover just for the sake of it. Trykket stilnet i går, men var fortsatt antydninger.