Klart du ikke hadde solgt om du trodde desert kursen skulle gå høyere enn det andre selskapet du er investert i.
Nei, du har ingen kontroll over disse, men det er faktorer man også må tenke over i forhold til selskapet man investerer i. Dermed flaks om man treffer på kortsiktig spekulasjon, selv om man mener man har full kontroll på det fundamentale og det fundamentale tilsier at en kurs skal ligge flatt. Noe jeg også mener du bommer på i desert, jeg tror det kommer massevis av spennende ting i desert i år.
Som sagt ingen forventer inntekter i 2024, men jeg tror ikke det er dette som vil dra kursen heller. Eneste jeg sa om dine disponeringer er at du har mer troa på et annet selskap en desert, hvert fall kortsiktig. Det er jo åpenbart og heller ikke noe galt i.
Har desert mer kapitalbehov enn andre vekstselskaper/start ups på ose? Ikke som jeg kan se. Dermed er man redd for et vekstselskap med kapitalbehov, så bør man jo holde seg unna vekstselskap. Dsrt begynte å virkelige å falle når renta gikk opp, nå er renteøkninger stoppet og verden begynne å venne seg til høyere rente og kanskje litt lavere. Tror vansklige tider er priset inn i grønne selskaper som har falt 90% og at risikokapital er på vei tilbake igjen. Når desert hentet på 6,75 var det virkelig tungt.
Vi får se hvem som får rett, har det som ganske større sansynlighet enn 50/50 på at desert henter penger på høyere kurs enn 6,75.
Har aldri sagt at det er kritikk av selskaper du har kommer med, jeg vil ha kritikk av selskapet her. Jeg tror bare du tar feil.